37 Reacties

één maand geleden

Ik lees overal 26 weken moet ook nog geduld hebben hahaha

één maand geleden

28 weken zegt onze verloskundige dat dat de mooiste plaatjes oplevert. In ieder geval na 25 en voor 30 weken.

één maand geleden

Reactie op M_1986

28 weken zegt onze verloskundige dat dat de mooiste plaatjes oplevert. In ...
Dit was de mijne bij de vorige zwangerschap.

één maand geleden

26 weken 🩷 (Eerste zwangerschap)

één maand geleden

Wij deden met 18+6 de 20-weken echo en de verloskundige liet toen al even het 3D beeld zien. Vond het heel leuk om te zien, maar het is wel echt nog onduidelijk (baby was ook heeel erg beweeglijk dus lastig echt op beeld te krijgen). Ze gaf aan dat bij week 28-29 het beeld het mooiste is.

één maand geleden

Wij hebben hem ook op aanraden van het echo centrum gepland met 28 weken 😊 Ben zooo benieuwd 🩵😍

één maand geleden

Vanmorgen een extra echo gehad 2D, maar vanwege onze afspraak met week 28 4D die ook al gepland is mochten we nu al een korte glimp opvangen in 4D. Het was wel lastig om goed in beeld te krijgen en je ziet nog niet zo heel veel, maar hier een kleine indicatie wat je kan zien met 22 weken 😊 De volgende keer met 28 weken zal het beeld vele malen duidelijker zijn. Nu was het een extraatje bij onze 2D echo. Heel leuk natuurlijk, maar aan het begin toen ze hem nog slecht in beeld kregen wist je bijna niet waar je naar keek. Pas toen hij dichterbij de buikwand kwam liggen werd t beeld beter.

één maand geleden

Ohh leuk om allemaal te zien! Wij hebben besloten om geen 3D echo te doen 🙈 We weten wel al dat het een jongetje is, maar willen toch nog iets als verrassing houden bij de bevalling van hoe hij eruit ziet!

één maand geleden

Wij hebben er bewust voor gekozen het niet te doen. Wilden we bij de eerste ook niet, maar de verloskundige zette hem per ongeluk op 3D. Absoluut geen ramp, maar wij vonden dat beeld achteraf echt niet overeenkomen met hoe ons dochtertje er uit zag, en dat is wel het beeld dat we in ons hoofd hebben gehad al die tijd. Dus ook deze zwangerschap laten we het een verrassing tot de kleine er is.

één maand geleden

Ik heb hem ingepland op de dag dat ik 28 weken ben 🤗

één maand geleden

Reactie op Moosje221

Wij hebben er bewust voor gekozen het niet te doen. Wilden we bij de eerste ...
Oh echt? Hier is het exact, 2 druppels water Zelfs als ik nu nog de 3d foto bekijk met 28 weken en de foto's van de eerste week na de bevalling dan zie ik hetzelfde jongentje

één maand geleden

Wij hebben hem met precies 26 weken ingepland 🥹

één maand geleden

Reactie op B-B27

Wij hebben hem met precies 26 weken ingepland 🥹
Dit was trouwens met 30 weken. Kon toen niet eerder ivm corona. Moest geen week later zijn.

één maand geleden

Reactie op M_1986

Oh echt? Hier is het exact, 2 druppels water Zelfs als ik nu nog de 3d f ...
Ja dat hoor ik ook van anderen (Overigens ook wel vaker gehoord dat het niet overeen kwam). Bij ons i.i.g. totaal niet 😅

13 dagen geleden

Vandaag met precies 26 weken🥰

12 dagen geleden

Vandaag met 26+5 😍🥰

11 dagen geleden

Met 25 weken 🥰

11 dagen geleden

Wij hebben het gedaan met 25 weken. Ik vond het super bijzonder om te zien hoe ‘af’ ze toen al was. Ik weet dat ze bij mij aanraden om met een voorliggende placenta rond de 27 weken te zijn of eerder. Daarna zie je minder en ligt je placenta achter kan het ook later. Dat is wat ze mij iig geadviseerd hadden. Mijn placenta ligt voor dus ik had het vroeger gepland🥰

11 dagen geleden

Ik heb mijne met 24 weken gedaan, werd me wel gezegd dat het nog erg vroeg was maar omdat onze baby al ‘reserves’ heeft heb ik de gok gewaagd en oooohhh wat ben ik nu nog meer verliefd al wat ik al was 🥰🥰🥰🩵🩵🩵

11 dagen geleden

Ohhh wij hebben 'm morgen met 24+4 en nu twijfel ik of het niet te vroeg is 🙈 maar ivm vakanties van opa's en oma's kwam dit het beste uit..