74 Reacties
3 maanden geleden
Wij deden met 18+6 de 20-weken echo en de verloskundige liet toen al even het 3D beeld zien. Vond het heel leuk om te zien, maar het is wel echt nog onduidelijk (baby was ook heeel erg beweeglijk dus lastig echt op beeld te krijgen). Ze gaf aan dat bij week 28-29 het beeld het mooiste is.
3 maanden geleden
Vanmorgen een extra echo gehad 2D, maar vanwege onze afspraak met week 28 4D die ook al gepland is mochten we nu al een korte glimp opvangen in 4D.
Het was wel lastig om goed in beeld te krijgen en je ziet nog niet zo heel veel, maar hier een kleine indicatie wat je kan zien met 22 weken 😊
De volgende keer met 28 weken zal het beeld vele malen duidelijker zijn. Nu was het een extraatje bij onze 2D echo. Heel leuk natuurlijk, maar aan het begin toen ze hem nog slecht in beeld kregen wist je bijna niet waar je naar keek. Pas toen hij dichterbij de buikwand kwam liggen werd t beeld beter.
3 maanden geleden
Wij hebben er bewust voor gekozen het niet te doen. Wilden we bij de eerste ook niet, maar de verloskundige zette hem per ongeluk op 3D. Absoluut geen ramp, maar wij vonden dat beeld achteraf echt niet overeenkomen met hoe ons dochtertje er uit zag, en dat is wel het beeld dat we in ons hoofd hebben gehad al die tijd.
Dus ook deze zwangerschap laten we het een verrassing tot de kleine er is.
3 maanden geleden
Reactie op Moosje221
Wij hebben er bewust voor gekozen het niet te doen. Wilden we bij de eerste ...
Oh echt?
Hier is het exact, 2 druppels water
Zelfs als ik nu nog de 3d foto bekijk met 28 weken en de foto's van de eerste week na de bevalling dan zie ik hetzelfde jongentje
2 maanden geleden
Wij hebben het gedaan met 25 weken. Ik vond het super bijzonder om te zien hoe ‘af’ ze toen al was. Ik weet dat ze bij mij aanraden om met een voorliggende placenta rond de 27 weken te zijn of eerder. Daarna zie je minder en ligt je placenta achter kan het ook later. Dat is wat ze mij iig geadviseerd hadden. Mijn placenta ligt voor dus ik had het vroeger gepland🥰