74 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb gisteren een 2d-echo gedaan met 26+1. De echoscopiste zei dat het goed was dat ik niet voor 3d kwam, want de navelstreng zat voor het gezichtje en de baby lag niet in de goede positie. Ik denk zelf dat ik het niet meer ga doen (ook vanwege de prijs), maar vind alle plaatjes hier wel lief 🥰
2 maanden geleden
Wij hebben hem over 2 weken dan ben ik 28 weken, onze verloskundige zei dat dat het mooiste resultaat geeft naar haar ervaringen dus ik ben ook echt reuze benieuwd 😍
2 maanden geleden
Vandaag met 28 weken de pretecho gehad, maar mogen volgende week terugkomen. Meneer was niet wakker te krijgen. Lag heel diep in slaap tegen mn blaas aan, met een hand en de navelstreng voor z’n gezicht 😂😂😂 heb staan springen, geduwd, geschud, knie heffingen gedaan… niks hielp 😂😂 een super relaxte baby volgens de echoscopiste.
Volgende week moet ik anderhalf uur van te voren een glas cola (met suiker) of een stuk taart of iets anders zoets pakken. Blijkbaar zou dat helpen bij de activiteit van onze man
2 maanden geleden
Wij hebben met 27 weken een 3/4D echo gedaan. Hij lag met zijn handen en benen voor zijn gezicht en was absoluut niet van plan ze te verplaatsen. Desondanks heel blij met het resultaat! Die lipjes, word je toch verliefd op? Ik ben hartstikke bias natuurlijk! 😂 Wij vonden het heel leuk en bijzonder en zouden het zeker opnieuw doen.
2 maanden geleden
Met 28 weken! Rechts een babyfoto van mijn vriend, dus er is een vermoeden op wie de kleine man gaat lijken... 🤭😂
2 maanden geleden
Gisteren 3/4D echo laten doen en toch wat teleurgesteld. Placenta ligt vooraan en onze sterrenkijker zat er met zn snoetje helemaal in gedrukt. Geen ideale combinatie voor foto’s 🙄 Niet de schuld van de echoscopiste natuurlijk, maar geen enkele duidelijke foto helaas. We mogen wel terugkomen gratis.