42 Reacties

13 dagen geleden

Deze was met 22+3

13 dagen geleden

Hier nog een met 22 weken 2 dagen

13 dagen geleden

Reactie op Dina💙🩷

Hier nog een met 22 weken 2 dagen
Bedoel 22+3

13 dagen geleden

Ik heb gisteren een 2d-echo gedaan met 26+1. De echoscopiste zei dat het goed was dat ik niet voor 3d kwam, want de navelstreng zat voor het gezichtje en de baby lag niet in de goede positie. Ik denk zelf dat ik het niet meer ga doen (ook vanwege de prijs), maar vind alle plaatjes hier wel lief 🥰

12 dagen geleden

Dit was met 23,5 en kwam voor ons wat onverwachts aangezien we m cadeau kregen. Morgen hebben we er namelijk zelf een die al even gepland stond, dan ben ik 27 weken. Ik ben heel erg benieuwd naar het verschil

12 dagen geleden

Hier vandaag geweest, zwangerschap 2 🩷 26 weken

12 dagen geleden

Echo gehad met 24+5🩷

12 dagen geleden

Wij hebben hem over 2 weken dan ben ik 28 weken, onze verloskundige zei dat dat het mooiste resultaat geeft naar haar ervaringen dus ik ben ook echt reuze benieuwd 😍

4 dagen geleden

Vandaag met 28 weken de pretecho gehad, maar mogen volgende week terugkomen. Meneer was niet wakker te krijgen. Lag heel diep in slaap tegen mn blaas aan, met een hand en de navelstreng voor z’n gezicht 😂😂😂 heb staan springen, geduwd, geschud, knie heffingen gedaan… niks hielp 😂😂 een super relaxte baby volgens de echoscopiste. Volgende week moet ik anderhalf uur van te voren een glas cola (met suiker) of een stuk taart of iets anders zoets pakken. Blijkbaar zou dat helpen bij de activiteit van onze man

4 dagen geleden

Vandaag hebben wij de echo gedaan met 28+1 💙

4 dagen geleden

Zulke mooie echo’s 😍 wij hebben dinsdag een echo bij 28+1, groei echo en dan gaat ze gelijk kijken of 3D ook kan als de kleine er goed voor ligt 🥰💙

3 dagen geleden

Wij hebben met 27 weken een 3/4D echo gedaan. Hij lag met zijn handen en benen voor zijn gezicht en was absoluut niet van plan ze te verplaatsen. Desondanks heel blij met het resultaat! Die lipjes, word je toch verliefd op? Ik ben hartstikke bias natuurlijk! 😂 Wij vonden het heel leuk en bijzonder en zouden het zeker opnieuw doen.

3 dagen geleden

Vorige week met 27 weken 💙

2 dagen geleden

Wij hebben hem van de week gehad met 27+1. We hebben hem toen gedaan omdat ik kans heb op vroeggeboorte en omdat de baby vaak dwars is en ik nog terug zou kunnen misschien als hij niet goed ligt ahaha. Gelukkig gelukt 😍🥹

2 dagen geleden

Mijn meissie vandaag met 28+5. 🥰

2 dagen geleden

Met 28 weken! Rechts een babyfoto van mijn vriend, dus er is een vermoeden op wie de kleine man gaat lijken... 🤭😂

één dag geleden

Gisteren 3/4D echo laten doen en toch wat teleurgesteld. Placenta ligt vooraan en onze sterrenkijker zat er met zn snoetje helemaal in gedrukt. Geen ideale combinatie voor foto’s 🙄 Niet de schuld van de echoscopiste natuurlijk, maar geen enkele duidelijke foto helaas. We mogen wel terugkomen gratis.

één dag geleden

Reactie op sjrona

Gisteren 3/4D echo laten doen en toch wat teleurgesteld. Placenta ligt voor ...
Dit hadden wij ook vandaag! Hij zat met zijn gezicht in de placenta gedrukt, mogen ook terug komen

één dag geleden

Gisteren met 27+4 🥹

9 uur geleden

Vandaag met 26 weken. 🩷 Ze lag met haar handje en de navelstreng voor haar gezicht. Dus mag volgende week woensdag nog een terug komen.