74 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Dina馃挋馃┓

Elke baby is mooi en uniek Aleen t geluk dat ze goed liggen is kleine kans
Dat zeker! Ze gaf aan dat de navelstreng er helemaal voor lag waarschijnlijk daardoor ook zoveel bobbels in op de foto鈥檚

2 maanden geleden

Hier met 25+4 馃┑馃Ц

茅茅n maand geleden

30+3wk gedaan hier 5 seconden even de arm voor zijn mondje weg. Verder lag hij ook met zijn gezicht in mijn buik. Dus volgende week nieuwe poging. Maar kunnen al goed zien dat hij papa zijn wangen heeft.

茅茅n maand geleden

Wij hebben gisteren een poging gedaan. We zagen een voet, een handje en de navelstreng... De verloskundige zei dat ze het nog nooit zo erg had gezien. Meneer lag helemaal verstopt in zichzelf en alles wat je maar kan bedenken. Het was echt 茅茅n grote massa 馃ぃ Alsof je kijkt naar je eigen darmen zeg maar. Nu mogen we het nog een keer proberen maar ja, mijn hoop op een knappe foto is weg. Bij de vorige hadden we nonstop 3d foto's (nieuw apparaat en ze wilden het wel op ons testen dus alles gratis) van af heel vroeg tot bijna het einde. En van deze hebben we nul en dat blijft denk ik zo 馃ぃ scheelt weer geld 馃檲

茅茅n maand geleden

鉂わ笍馃ス

茅茅n maand geleden

Met 26+6

茅茅n maand geleden

Reactie op bootjuh

鉂わ笍馃ス
Wat mooi! Hoe ver ben je hier?

茅茅n maand geleden

Reactie op Nara999

Wat mooi! Hoe ver ben je hier?
28+2!

茅茅n maand geleden

Reactie op PTF

Wij hebben gisteren een poging gedaan. We zagen een voet, een handje en de ...
Is het nog gelukt

茅茅n maand geleden

Gisteren een mislukte poging helaas. Meneer lag met zijn gezicht onderin naar mijn rug gedraaid, en wilde na veel springen, shaken en draaien zelf absoluut niet draaien 馃お A.s. donderdag poging 2. Hopelijk dan net zo鈥檔 mooie foto鈥檚 als jullie 馃檹馃徎

茅茅n maand geleden

29+1 馃悾馃槏