19 Reacties

één maand geleden

Dat is schrikken zeg Heel veel sterkte.

één maand geleden

Jeetje dat is even schrikken maar komt hoprlijk goed, je bent in goede handen! Sterkte!

één maand geleden

Schrikken en sterkte hopen op het beste ✌️❤️

één maand geleden

Dat is schrikken zeg

één maand geleden

Hopelijk blijft je baby nog even zitten! Ik ben met 28+5 opgenomen geweest in het ziekenhuis met weeen. Toen ook inderdaad weeen remmers enzo, dit hielp op dat moment en ik mocht weer naar huis. Met 30+2 ben ik weer opgenomen in het ziekenhuis met weeen, gebroken vliezen en ontsluiting. Ik heb uiteindelijk geen weeen remmers meer gehad en na 24uur stopte de weeën vanzelf. Heb uiteindelijk een week in het ziekenhuis gelegen met op en af weeen en ben nu sinds gister weer thuis met thuis monitoring. Inmiddels al 31+3 dus we zijn toch weer een week verder gekomen. Hopelijk geld dat voor jou ook!! Maar als je wilt praten over alles wat er gebeurd en wat er op je af komt ook mentaal gezien alle onzekerheid en onduidelijkheid kan je me altijd een berichtje sturen! ❤️

één maand geleden

Ohh heel veel succes en geluk! Houd ons op de hoogte?🙌🏻

één maand geleden

Wat schrikken en een spannende tijd zeg! Hopelijk blijft de kleine nog lekker een tijd zitten. Ik ben afgelopen dinsdag tot vrijdag opgenomen geweest in het ziekenhuis met een baarmoederhals van 0.8mm. Ook weeënremmers en longrijpingsinjecties gehad. Inmiddels thuis en wekelijks controle in het ziekenhuis. Ben nu 28+6

één maand geleden

Oh jeetje heel veel succes hopelijk blijft hij/zij nog even zitten

één maand geleden

Oh jeetje,veel succes! Je bent gelukkig in goede handen! 🍀

één maand geleden

Wow 🥺 Heel veel succes en geluk! Hoop op het beste voor je en dat de kleine nog even blijft zitten 🍀

één maand geleden

Jeetje dat is schrikken! Heel veel succes en geluk toe gewenst, hopelijk blijft de kleine nog even zitten 🍀

één maand geleden

Ik zag de geboorte aankondiging, heel veel sterkte en gezondheid gewenst voor jullie ❤️

één maand geleden

Wat schrikken zeg! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Millie 🩷. Heel veel sterkte en succes voor de aankomende tijd.

één maand geleden

Dankjewel!! Ze is inderdaad deze nacht geboren en doet het eigenlijk redelijk goed gelukkig! Nu dag per dag aankijken hoe ze aansterkt 💕

één maand geleden

Reactie op Femkvb

Dankjewel!! Ze is inderdaad deze nacht geboren en doet het eigenlijk redeli ...
Gefeliciteerd! En sterkte de komende tijd 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Femkvb

Gefeliciteerd! Wat zal dat heftig zijn zeg

één maand geleden

Reactie op Femkvb

Gefeliciteerd! En heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Ken het helemaal welke rollercoaster je nu in zit

één maand geleden

Oow wat schrikken zeg, hopelijk maken jullie het verder goed 💕✨ Ben zelf ook 29w3d vandaag toch een gekke gedachte 🫣 Weten ze trouwens wat de reden was dat ze eerder kwam? Ik zie online heel veel vroeg geboortes de afgelopen weken en ik vroeg mij af of er een bepaalde reden is.

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Oow wat schrikken zeg, hopelijk maken jullie het verder goed 💕✨ Ben zelf o ...
Ze hebben een heel aantal testen gedaan maar daar is voorlopig nog niet echt iets uitgekomen, we wachten wel nog op een paar resultaten. Ik ga ervan uit dat het gewoon pech is 😕 Hopelijk blijft jouw kindje nog een hele tijd veilig zitten!!