9 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben 38 en heb het ook heel zwaar. Moe moe moe geen energie en zou tweede trimester beter moeten zijn merk er helemaal niks van..😫😫

3 maanden geleden

Ik ben 39, en heb 3 zwangerschappen gehad in 2002,2006 en 2009 en nu 23 weken zwanger, ik merk egt wel dat het zwaarder is. Ben helemaal kapot aan het einde van de dag. Denk egt wel dat de leeftijd mee speelt

3 maanden geleden

Ik ben 42 en zwanger van de eerste, nu 22 weken. Tot nu toe vind ik de zwangerschap niet zwaar en ben ik redelijk fit. Ik heb borstkanker gehad toen ik 31 was en bij mij heeft het echt een paar jaar geduurd voor ik weer een goede conditie had. Ik heb ook een zwaar traject gehad (operaties, chemo, hormoontherapie). Dus toen ik het las dacht ik meer aan de nasleep van je traject dan aan je leeftijd. Wel bijzonder dat je na de chemo nog zwanger bent geraakt! (Ook al was het onverwachts). Ik ben uiteindelijk zwanger geraakt van ingevroren eitjes uit 2013, ook heel bijzonder ❤️.

3 maanden geleden

Ik ben 34 en zwanger van de eerste en ik vind het ook zwaaaaaaar 🥹 dus weet niet of het aan de leeftijd ligt 🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Ik ben 36, 2e zwangerschap. Qua vermoeidheid valt het nog wel mee, maar heb wel dagelijks last van m'n buik/darmen en dat maakt dat ik het ook zwaar vind. Probeer al alles, maar tot nu toe helpt nog niet echt iets. Ik ben ook echt aan het aftellen!

3 maanden geleden

Ik val niet onder de "oudere zwangerschappen " o het maar zo te zeggen (ben 34) maar heb wel kanker op mijn 23e gehad. Ik ben daarna nooit meer dezelfde geworden. Fysiek en mentaal niet. Vergeet dat niet! Tuurlijk hoe ouder je zwanger wordt hoe zwaarder het zal zijn maar je bent nog niet zo lang herstelt na je hele traject; ik denk dat meer invloed heeft eerlijk gezegd..

3 maanden geleden

Ik ben bij a 38 en zwanger van de 2e. Eerste is 2 jaar oud. Maar heb (nog) nergens last van. Werk nog 32 uur. Slaap goed, heb genoeg energie.

3 maanden geleden

Ik ben 43 en dit is mijn 3e zwangerschap. Ik vind deze ook zwaarder dan de eerste twee (toen 35 en 39). Zal een combi zijn van leeftijd, dat mijn lichaam al meerdere zwangerschappen heeft doorgemaakt (blijft toch een aanslag op je lichaam) en dat ik een kind van 3 heb rondlopen.

3 maanden geleden

Ik ben 27 en zwanger van de derde. Eerste is van 2021 tweede van 2023 en merk echt dat deze zwangerschap veel zwaarder is.