12 Reacties

4 maanden geleden

Ik ga dit keer geen kleine flesjes aanschaffen, vind het een beetje onzin en zonde van het geld;)

4 maanden geleden

Ik heb de start set van Difrax daar zitten 2 van 120 in en 2 van 220 dacht ik. 120ml is wel ideaal voor het begin.

4 maanden geleden

Reactie op Boysmom97

Ik heb de start set van Difrax daar zitten 2 van 120 in en 2 van 220 dacht ...
Ja precies die hadden wij bij mn zoontje ook. Ga ze denk ik omruilen voor 150ml😂

4 maanden geleden

Ik heb nog flesjes van dr Brown liggen van alle maten. Mijn dochtertje is nu net anderhalf dus kan deze nog wel gebruiken.

4 maanden geleden

Ik ga geen kleine flesjes aanschaffen. Er zit er 1 in de Prenatal doos, die gaan we eerst gebruiken

4 maanden geleden

Hier dr Brown 120cc besteld. Bij mijn eerste ook gedaan. Binnen een week zat ze namelijk al aan de 90cc

4 maanden geleden

Wij hadden bij de eerste 120 ml. Die vond ik al heel klein. 60 ml is binnen twee weken te klein denk ik .

4 maanden geleden

Reactie op Ber22

Wij hadden bij de eerste 120 ml. Die vond ik al heel klein. 60 ml is binnen ...
Hier op dag 5 al

3 maanden geleden

Ik heb altijd het 125 ml flesje van Philips uit de blije doos gebruikt. Nooit een groter flesje nodig gehad!

3 maanden geleden

Reactie op Kristelll

Ik heb altijd het 125 ml flesje van Philips uit de blije doos gebruikt. Noo ...
Je kindje gaat toch op gegeven moment gewoon 190/ melk drinken?

3 maanden geleden

Reactie op dmmk

Je kindje gaat toch op gegeven moment gewoon 190/ melk drinken?
Dat ligt eraan hoeveel voedingen je op een dag hebt, ik heb 14 maanden borstvoeding gegeven en als ze dan een flesje dronk was dat nooit meer dan 100

3 maanden geleden

Hoi hoi, Ik wil deze keer ook hegenflesjes doen en vroeg me precies hetzelfde af😉 Ga denk ik nu die middelste maat en de grote kopen en die kleine niet doen. Zie zelf ook geen meerwaarde in die hele kleine behalve dat het waarschijnlijk heel schattig is 🥰