20 Reacties

één maand geleden

Meid 101 tips hier😂. Stuur je even een vriendschap verzoek

één maand geleden

Theranal-zalf van Kruidvat! Ik heb ze helaas al vanaf zo’n 20 weken, maar die zalf werkt echt wonderlijk goed!

één maand geleden

Theranol en neusspray met xylometazoline

één maand geleden

Sinds 33 weken plots mega aambeien! Naar de apotheek gegaan en daar kreeg ik zo’n tube zalf op basis van vaseline met lidocaïne. Wat een wondermiddel, de pijn was meteen verdoofd en de volgende dag waren de aambeien al veel kleiner!

één maand geleden

Ik heb alles geprobeerd maar wat het beste werkt is om naar de huisarts te gaan. alleen het middel wat zij voorschrijven is pijnstillende zalf. Echt doen!

één maand geleden

Reactie op soof_hello

Ik heb alles geprobeerd maar wat het beste werkt is om naar de huisarts te ...
Ja dit had ineens vorige week een mega grote blauw uitziende uitwendige bal.. mega pijn was ook warm aambei spil van de kruidvat hielp niet dus van de dokter ge raad en die werkte super tegen de pijn.. hij hangt er nog steeds... maar de pijn is weg

één maand geleden

-Curanol zalf en tabletten - vaseline met lidocaïne werkt verdovend - baby billenzalf van Dr Leenarts

één maand geleden

Reactie op Mees30

Theranol en neusspray met xylometazoline
Die neusspray wordt afgeraden bij zwangeren.

één maand geleden

Curanol zalf en tabletten. En eventueel macrogol om de ontlasting zacht te houden

één maand geleden

De enige zalf die hier hielp was de zalf van etos eigen merk. Sterkte er mee, het is zo intens vervelend en pijnlijk 😥

één maand geleden

Oh naar hé! Ik heb er ook last van maar het helpt vooral om goed op de vochtinname te letten zodat de ontlasting niet te hard word. Na mn vorige bevalling meer pijn gehad van de immense aambei dan van mn hechtingen 😂🙈 Curanol zalf werkte toen perfect

één maand geleden

Reactie op Bellelellie

Die neusspray wordt afgeraden bij zwangeren.
Ja dat hoor ik vaker. De een zegt zus de ander zo. Gebruik het ook gewoon voor verstopte neus en dat is geen probleem volgens huisarts. Theranol word eigenlijk ook afgeraden maar huisarts zegt geen probleem. Weet t af en toe ook niet meer 😅 veder helpt niets helaas

één maand geleden

Reactie op Mees30

Ja dat hoor ik vaker. De een zegt zus de ander zo. Gebruik het ook gewoon v ...
Neusspray met Xylometazoline kun je prima een paar dagen gebruiken voor je neus. Maar op aambeien wordt dit tijdens de zwangerschap wel echt afgeraden. Lareb: " Er is een mogelijk risico op vaatvernauwing in de placenta, omdat het middel bij de behandeling van aambeien in de bloedbaan kan komen".

één maand geleden

Reactie op M_1986

Neusspray met Xylometazoline kun je prima een paar dagen gebruiken voor je ...
Dit heb ik ook gelezen idd. De tip van mij over de neusspray maar negeren

één maand geleden

Ik heb tot nu toe Sperti en Curanol zalf en tabletten geprobeerd, maar hij wordt alsmaar groter en pijnlijker. Ik zag niet op tegen de bevalling, maar puur door dit ding nu wel. Nog andere tips?

één maand geleden

Reactie op Kels94

Ik heb tot nu toe Sperti en Curanol zalf en tabletten geprobeerd, maar hij ...
Ha bellen voor een zalf vd apotheek. 2 liter water per dag , minimaal 30gr vezels en beweging.

één maand geleden

Reactie op Esmeralda🥰

Ha bellen voor een zalf vd apotheek. 2 liter water per dag , minimaal 30gr ...
Zalf van de huisarts heeft mij goed geholpen. Curanol tabletten slik ik er ook nog bij. Is niet weg maar heb er geen pijn meer aan

één maand geleden

Reactie op Anoniempje123456789

Zalf van de huisarts heeft mij goed geholpen. Curanol tabletten slik ik er ...
Fijn dat het wat heeft geholpen!!! 😘

17 dagen geleden

Reactie op sjrona

Sinds 33 weken plots mega aambeien! Naar de apotheek gegaan en daar kreeg i ...
Kan je die gewoon zonder verwijzing en zonder recept krijgen?

17 dagen geleden

Reactie op Bloem 123

Kan je die gewoon zonder verwijzing en zonder recept krijgen?
Yes, betaal je dan zo’n 12 euro voor