20 Reacties
één maand geleden
Theranal-zalf van Kruidvat! Ik heb ze helaas al vanaf zo’n 20 weken, maar die zalf werkt echt wonderlijk goed!
één maand geleden
Ik heb alles geprobeerd maar wat het beste werkt is om naar de huisarts te gaan. alleen het middel wat zij voorschrijven is pijnstillende zalf. Echt doen!
één maand geleden
Reactie op soof_hello
Ik heb alles geprobeerd maar wat het beste werkt is om naar de huisarts te ...
Ja dit had ineens vorige week een mega grote blauw uitziende uitwendige bal.. mega pijn was ook warm aambei spil van de kruidvat hielp niet dus van de dokter ge raad en die werkte super tegen de pijn.. hij hangt er nog steeds... maar de pijn is weg
één maand geleden
Reactie op Mees30
Theranol en neusspray met xylometazoline
Die neusspray wordt afgeraden bij zwangeren.
één maand geleden
Oh naar hé! Ik heb er ook last van maar het helpt vooral om goed op de vochtinname te letten zodat de ontlasting niet te hard word.
Na mn vorige bevalling meer pijn gehad van de immense aambei dan van mn hechtingen 😂🙈 Curanol zalf werkte toen perfect
één maand geleden
Reactie op Bellelellie
Die neusspray wordt afgeraden bij zwangeren.
Ja dat hoor ik vaker. De een zegt zus de ander zo. Gebruik het ook gewoon voor verstopte neus en dat is geen probleem volgens huisarts. Theranol word eigenlijk ook afgeraden maar huisarts zegt geen probleem. Weet t af en toe ook niet meer 😅 veder helpt niets helaas
één maand geleden
Reactie op Mees30
Ja dat hoor ik vaker. De een zegt zus de ander zo. Gebruik het ook gewoon v ...
Neusspray met Xylometazoline kun je prima een paar dagen gebruiken voor je neus.
Maar op aambeien wordt dit tijdens de zwangerschap wel echt afgeraden.
Lareb:
" Er is een mogelijk risico op vaatvernauwing in de placenta, omdat het middel bij de behandeling van aambeien in de bloedbaan kan komen".
één maand geleden
Reactie op Kels94
Ik heb tot nu toe Sperti en Curanol zalf en tabletten geprobeerd, maar hij ...
Ha bellen voor een zalf vd apotheek. 2 liter water per dag , minimaal 30gr vezels en beweging.
één maand geleden
Reactie op Esmeralda🥰
Ha bellen voor een zalf vd apotheek. 2 liter water per dag , minimaal 30gr ...
Zalf van de huisarts heeft mij goed geholpen. Curanol tabletten slik ik er ook nog bij. Is niet weg maar heb er geen pijn meer aan
één maand geleden
Reactie op Anoniempje123456789
Zalf van de huisarts heeft mij goed geholpen. Curanol tabletten slik ik er ...
Fijn dat het wat heeft geholpen!!! 😘