14 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben persoonlijk naar de apotheek geweest voor neusspray toen ik griep had duidelijk aangegeven dat ik in verwachting was en heb van de apotheek ook neusspray met xylometazoline gekregen dus denk dat het echt geen kwaad kan

6 dagen geleden

Reactie op emmie12

Ik ben persoonlijk naar de apotheek geweest voor neusspray toen ik griep ha ...
Ze heeft het niet in der neus gespoten maar om te verkoelen voor haar aambeien. Dit kan geen kwaad🤭

6 dagen geleden

Ik gebruik dat al een tijdje,... Daarnaast ook theranol en zalfje van huisarts vaseline met iets erdoor. Helpt niks maar goed😅 Nu 36 weken zwanger...

6 dagen geleden

Reactie op emmie12

Ik ben persoonlijk naar de apotheek geweest voor neusspray toen ik griep ha ...
In je neus is het prima. Maar op aambeien tijdens de zwangerschap wordt afgeraden. Er is een risico op vaatvernauwing in de placenta omdat het middel bij de behandeling van aambeien in de bloedbaan kan komen.

6 dagen geleden

Curanol zalf icm met tabletten kun veilig nemen. Je moet het wel even een paar dagen geven. Daarnaast zorgen voor voldoende vocht. En bij harde ontlasting zou je ook Macrogol zakjes kunnen vragen bij de huisarts

6 dagen geleden

Reactie op M_1986

Curanol zalf icm met tabletten kun veilig nemen. Je moet het wel even een ...
Ja precies, ik ga het niet meer gebruiken. Niks helpt pff!!

6 dagen geleden

Reactie op Mees30

Ik gebruik dat al een tijdje,... Daarnaast ook theranol en zalfje van hui ...
Nee niks helpt ik wordt gek!! Zoveel pijn pff

6 dagen geleden

Hier werkte ook niets, behalve de zalf van etos eigen merk

5 dagen geleden

Ik gebruik inmiddels 7 weken al xylometazoline.( wel minimaal) Kan anders echt niet slapen. Volgens het cjg kan het geen kwaad voor je kindje maar is het meer voor jezelf vanwege die verslaving.

5 dagen geleden

Ik heb 2 weken terug veel last gehad van aambeien met bloed. Ik gebruik nu Macrogol en af en toe zinkzalf om het uit te drogen. Heb er eigenlijk geen last meer van zolang de ontlasting zacht blijft. Verder kan je bij de apotheek vragen om lidocaïne met vaseline zalf dit verdoofd het wat.

5 dagen geleden

Reactie op Esmee19941

Ik gebruik inmiddels 7 weken al xylometazoline.( wel minimaal) Kan anders ...
Voor in je neus is het anders dan op aambeien

5 dagen geleden

Reactie op Esmee19941

Ik gebruik inmiddels 7 weken al xylometazoline.( wel minimaal) Kan anders ...
Op je aambeien?

2 dagen geleden

Reactie op melxsss

Op je aambeien?
Nee sorry. Neus