21 Reacties
één maand geleden
Mijn chihuahua is altijd wel iets aanhankelijk geweest, maar achtervolgt me nu naar het toilet en zit zelfs op wacht wanneer ik aan het douchen ben. Ik herken het wel van de eerdere zwangerschappen, alleen was dat pas meer tegen het einde. Ik ben nu 'pas' in mijn 29e week.
één maand geleden
Onze honden zijn altijd al mijn schaduw geweest. Ik denk niet dat ze nog aanhankelijker kunnen zijn (naar de wc gaan is een activiteit voor 3 😂), dus daar is ook niks in veranderd. Voor de kleinste was het wel even wennen dat ze niet meer op schoot past, maar nu ligt ze schuin naast mijn buik om dat op te lossen.
één maand geleden
Haha herkenbaar! Hier zijn het de katten die me ondertussen "stalken". En af en toe obsessief door het huis lopen om te kijken of er iets veranderd is 😂
één maand geleden
Mijn honden zijn altijd best aanhankelijk geweest, merk bij hun minder verschil. Mijn katten daarin tegen zijn net mijn schaduw.. 2 van de 6 waren altjjd wel schootkatten, maar de andere 4 ook ineens 😂
één maand geleden
Laat me ook niet met rust ookal slaap ik 20 keer per dag mijn kat ook 🥰
één maand geleden
Ze heeft een tijd gehad dat ze alleen nog maar naast mij lag maar sinds een paar weken zoekt ze mij weer steeds meer op. En komt ook vaak bovenop mij liggen, best zwaar nu met een groter wordende baby in de buik ( en dus ook last van kortademigheid) en dan nog zo’n dikke fluff op je buik of borst. Maar ik geniet zo van dit geknuffel. 🫶🏼
één maand geleden
Laat mij ook niet met rust🙈 wel bang hoe dat zometeen gaat want ze reageert nu sinds een tijdje heel jaloers als ik iemand anders mijn aandacht geef en haar niet 🥴