21 Reacties

één maand geleden

Mijn chihuahua is altijd wel iets aanhankelijk geweest, maar achtervolgt me nu naar het toilet en zit zelfs op wacht wanneer ik aan het douchen ben. Ik herken het wel van de eerdere zwangerschappen, alleen was dat pas meer tegen het einde. Ik ben nu 'pas' in mijn 29e week.

één maand geleden

Reactie op kel85ly

Mijn chihuahua is altijd wel iets aanhankelijk geweest, maar achtervolgt me ...
Ja ik ben momenteel 32+5. Zei net al tegen mijn hond: hoop niet dat je aanvoelt dat het met een week al begint 😂

één maand geleden

Reactie op kel85ly

Mijn chihuahua is altijd wel iets aanhankelijk geweest, maar achtervolgt me ...
De vorige zwangerschap was mijn hond overigens niet zo aanhankelijk..

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Ja ik ben momenteel 32+5. Zei net al tegen mijn hond: hoop niet dat je aanv ...
Dat he! Ik vond/vind dat ook eng 😂🤣. Hopelijk zijn de hondjes gewoon een beetje van slag

één maand geleden

Onze honden zijn altijd al mijn schaduw geweest. Ik denk niet dat ze nog aanhankelijker kunnen zijn (naar de wc gaan is een activiteit voor 3 😂), dus daar is ook niks in veranderd. Voor de kleinste was het wel even wennen dat ze niet meer op schoot past, maar nu ligt ze schuin naast mijn buik om dat op te lossen.

één maand geleden

Reactie op kel85ly

Dat he! Ik vond/vind dat ook eng 😂🤣. Hopelijk zijn de hondjes gewoon een ...
Hahah ja idd! Vind het wel heel erg schattig 🥰

één maand geleden

Haha herkenbaar! Hier zijn het de katten die me ondertussen "stalken". En af en toe obsessief door het huis lopen om te kijken of er iets veranderd is 😂

één maand geleden

Mijn honden zijn altijd best aanhankelijk geweest, merk bij hun minder verschil. Mijn katten daarin tegen zijn net mijn schaduw.. 2 van de 6 waren altjjd wel schootkatten, maar de andere 4 ook ineens 😂

één maand geleden

Hier 1 poes heel aanhankelijk altijd al trouwens. Vooral met mijn dochter. Maar die waren vanaf de geboorte al kop en kont 🥰 zijn sindsdien onafscheidelijk ze mag alles met die poes doen

één maand geleden

We hebben 2 katten de ene is duidelijk meer gesteld op mij de andere op mijn man. Sinds halverwege het tweede trimester is de kat van mijn man ons aanhankelijk naar mij toe, dikke knuffels en slaap sessie bij mij hahah ik vind het allemaal super lief en leuk!!

één maand geleden

Mijn hond loopt de hele dag achter mij aan waar ik ben is hij ook. In de avond komt hij altijd met zn hoofd op mijn buik liggen.

één maand geleden

Ja zelfs mn engelse parkiet is aanhankelijk ahhaha

één maand geleden

Parkiet op mij zoals elke dag zowat

één maand geleden

Laat me ook niet met rust ookal slaap ik 20 keer per dag mijn kat ook 🥰

één maand geleden

Paar uur later en hij zit er weer

één maand geleden

Daar ligt ze weer. Echt tegen mij aan

één maand geleden

En op mij

één maand geleden

Ze heeft een tijd gehad dat ze alleen nog maar naast mij lag maar sinds een paar weken zoekt ze mij weer steeds meer op. En komt ook vaak bovenop mij liggen, best zwaar nu met een groter wordende baby in de buik ( en dus ook last van kortademigheid) en dan nog zo’n dikke fluff op je buik of borst. Maar ik geniet zo van dit geknuffel. 🫶🏼

één maand geleden

Laat mij ook niet met rust🙈 wel bang hoe dat zometeen gaat want ze reageert nu sinds een tijdje heel jaloers als ik iemand anders mijn aandacht geef en haar niet 🥴

één maand geleden

Hier ook heeeel veel geknuffel ❤️