12 Reacties

4 dagen geleden

Ja herkenbaar Kunnen indalingsweeen zijn of banden

4 dagen geleden

Ik heb dit ook! Ik lees vaker indalingsweeen op fora maar als ik daar informatie over opzoek zouden die ook maar kort moeten duren. Bij mij is suf wel echt langer kramp in m鈥檔 onderbuik, meer richting een uur ofzo

4 dagen geleden

Reactie op Bloempotje

Ik heb dit ook! Ik lees vaker indalingsweeen op fora maar als ik daar infor ...
Ja dat heb ik dus ook! Ik had ook zoiets gelezen maar het is inderdaad niet een korte kramp maar meer richting een uur

3 dagen geleden

Toevallig had ik dit ook gisteravond het begon met een scherpe steek links naast mijn navel en daarna kreeg ik onderin mn buik super veel pijn heb de hele nacht er niet van kunnen slapen tot aan huilen toe. Gelukkig verdween het na een paar uur

3 dagen geleden

Hier ook, beetje menstruatie achtige pijn al een paar dagen. Het komt en het gaat (maar niet zoals wee毛n, het is er een paar uurtjes en dan weer weg). Ik denk indalingswee毛n, maar kan me niet meer herinneren hoe dat bij de eerste voelde. Als je het je niet lekker zit gewoon even overdag bellen of even mailen naar je vk hoor, daar zijn ze echt voor.

2 dagen geleden

Op het internet lees je veel terug over voorwee毛n, indalingsweeen, oefenweeen en weet ik veel wat. Zoals het op het internet staat hoeft nog niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk in de praktijk bij jou is. Ik heb voorwee毛n gehad (of hoe je ze ook noemen wilt) hoger in mijn buik, toch wel een halve dag met af en toe een korte pauze. Heel ongemakkelijk. Op het internet lees je niet dat dit ook onder wee毛n kan vallen, want dan zou de locatie niet kloppen. Toch hoort het er helaas bij en is het wel een wee. Een vriendin van mij heeft zelfs serieuze wee毛n gehad als oefenweeen. Vanuit haar rug en richting benen. Vanaf week 34 dagelijks wel een uurtje of 2 gespreid over de dag. Bij mijn eerste heb ik tot week 42 眉berhaupt geen wee gevoeld, voor mij was dit dus ook iets wat ik toch even bespreekbaar heb gemaakt bij de verloskundige. Bandenpijn is overigens ook een zeer goed mogelijke pijn ja. Dat houdt ook langer aan. Ik voel het verschil tussen bandenpijn en een wee doordat bandenpijn echt een trekkend gevoel is bij mij. Alsof de elastieken weer even flink worden aangetrokken. Bij de oefenweeen heb ik ook echt de onrust in mijn lichaam. Anders willen ademen, andere houdingen opzoeken, willen lopen of staan etc.

2 dagen geleden

Reactie op Moosje221

Hier ook, beetje menstruatie achtige pijn al een paar dagen. Het komt en he ...
Ik heb dezelfde avond nog gebeld naar de verloskundige, ze zei dat als ik in de ochtend het nog voelde om even een urinetest te doen. Maandag ochtend had ik het niet meer en heb dus ook geen test gedaan. Dit ook meer omdat ik er van overtuigd was dat dit geen blaasontsteking zou zijn 馃檲

2 dagen geleden

Ook mijn eerste en sinds afgelopen zaterdag beetje hetzelfde gevoel. Menstruatiekrampen in de onderbuik en rug. Ze raadde aan urine te laten controleren (was schoon) en daarbij veel rust een kruikje en pcm. Verder kunnen ze niet veel aldus mijn verloskundige. Ik ben 35+4 overigens

2 dagen geleden

Reactie op txanoniem

Ook mijn eerste en sinds afgelopen zaterdag beetje hetzelfde gevoel. Menstr ...
Ik heb mijn urine niet meer laten testen, omdat de volgende ochtend eigenlijk de klachten weg waren. En ik er van overtuigd was dat het geen blaasontsteking zou zijn! Donderdag sowieso naar de verloskundige dus ga het nog eens zo bespreken ipv aan de telefoon 馃槉

茅茅n dag geleden

Ik heb uiteindelijk toch urine ingeleverd. De krampjes waren weg, maar de harde buiken bleven af en aan toch komen. Nu blijkt er een bacterie in te zitten, mogelijk toch blaasontsteking. En daarnaast bleek bij de vk dat de baby ook is ingedaald, dus waarschijnlijk een combinatie van..

茅茅n dag geleden

Ik had vorige week soort wee毛n en dat bleken indalingsweeen te zijn