20 Reacties

18 dagen geleden

Holy shit, €90 voor een aankleedkussen 🤣 Ik heb hier geen ervaring mee maar die van de Hema van een paar euro doet het hier prima 😂.

18 dagen geleden

Reactie op Jsjekejen

Holy shit, €90 voor een aankleedkussen 🤣 Ik heb hier geen ervaring mee maa ...
Ben trouwens wel héél nieuwsgierig waarom die zo duur is…? Wat is hier zo speciaal aan?

18 dagen geleden

Ik heb die van We Too en voelt niet koud aan maar neemt snel de temperatuur van je lichaam over. Ik vind het ideaal omdat je geen hoezen hoeft te gebruiken en het is ook lekker stevig.

18 dagen geleden

Wij hebben die van Leander! Het is inderdaad veel geld, maar staat mooi, is ideaal schoon te houden! Het voordeel is dat je gewoon vooruit kan verschonen, terwijl je commode zelf korter is, hij is namelijk heel stevig! In het begin vonden wij hem voor die kleintjes wel iets koud en hard aanvoelen, dus pas bij een maand of 2 echt in gebruik genomen, maar je kan er natuurlijk ook een wollen doek onder leggen. Wij hadden ook nog zo’n goedkoop dingetje beneden liggen ivm niet zoveel trappen hoeven te lopen, die de eerste twee maanden gebruikt. Daarna; ideaal!! Kijk anders op Vinted!

18 dagen geleden

Ik heb ook de leander. Maar vind hem wel te koud, heb er daarom gewoon een hoes overheen gedaan. Achteraf gezien had een gewoon goedkoop verschonmat ook prima geweest. Maargoed het staat wel mooi en het is makkelijk schoon te maken ☺️

18 dagen geleden

Reactie op Jsjekejen

ik heb ook gewoon die van de prenatal 1 voor beneden en 1 voor boven .. lekkere warme teddy hoes erom en klaar😃 prima kussens!

18 dagen geleden

Reactie op Jsjekejen

Ja hier ook die van de hema 😂 het doet zijn werk en vind dat helemaal prima 😂

18 dagen geleden