20 Reacties
18 dagen geleden
Ik heb die van We Too en voelt niet koud aan maar neemt snel de temperatuur van je lichaam over. Ik vind het ideaal omdat je geen hoezen hoeft te gebruiken en het is ook lekker stevig.
18 dagen geleden
Wij hebben die van Leander! Het is inderdaad veel geld, maar staat mooi, is ideaal schoon te houden! Het voordeel is dat je gewoon vooruit kan verschonen, terwijl je commode zelf korter is, hij is namelijk heel stevig! In het begin vonden wij hem voor die kleintjes wel iets koud en hard aanvoelen, dus pas bij een maand of 2 echt in gebruik genomen, maar je kan er natuurlijk ook een wollen doek onder leggen. Wij hadden ook nog zo’n goedkoop dingetje beneden liggen ivm niet zoveel trappen hoeven te lopen, die de eerste twee maanden gebruikt. Daarna; ideaal!! Kijk anders op Vinted!
18 dagen geleden
Reactie op Jsjekejen
Holy shit, €90 voor een aankleedkussen 🤣 Ik heb hier geen ervaring mee maa ...
ik heb ook gewoon die van de prenatal 1 voor beneden en 1 voor boven .. lekkere warme teddy hoes erom en klaar😃 prima kussens!
18 dagen geleden
Ik heb die van leander en het is echt mijn nummer 1 tip voor nieuwe moeders. Ja, een gewoon kussen is goedkoper maar daar koop je wel nog 3+ hoezen bij die je continu moet wassen (kost ook geld). Dit kussen veeg je met een doekje schoon en neemt de temperatuur van de huid over. Doordat het stevig ligt kun je je kindje recht verschonen ipv schuin. Geen moment spijt van gehad!
13 dagen geleden
Hier was een poos terug ook al eens een topic over. Daar waren een paar dames heel enthousiast. Voor mij kan het verschil met een eenvoudige mat niet zó groot zijn dat het die 85€ extra waard is.
En als die hoezen je echt zo verschrikkelijk lijken: die hebben we denk ik een maand of 2 gebruikt, toen nog een poosje een hydrofiel eronder bij een poepluier. En daarna gewoon een doekje erover als het vies was.
13 dagen geleden
Gewoon lekker kopen wat je zelf wil! Ik zie de tweedehands Leanderkussens, zelfs met zware gebruikssporen, op Vinted aan hoge bedragen onmiddellijk verkopen (80-100 euro). Als ik dan vergelijk ben ik eigenlijk op het einde van de rit duurder af met mijn gewone kussens en hoezen en wasjes hoor.
Het is maar dat ik de gewone kussens nog heb van mijn eerste, anders had ik ook zo een Leander of Nattou kussen gekocht hoor!