20 Reacties

18 dagen geleden

Holy shit, €90 voor een aankleedkussen 🤣 Ik heb hier geen ervaring mee maar die van de Hema van een paar euro doet het hier prima 😂.

18 dagen geleden

Reactie op Jsjekejen

Holy shit, €90 voor een aankleedkussen 🤣 Ik heb hier geen ervaring mee maa ...
Ben trouwens wel héél nieuwsgierig waarom die zo duur is…? Wat is hier zo speciaal aan?

18 dagen geleden

Ik heb die van We Too en voelt niet koud aan maar neemt snel de temperatuur van je lichaam over. Ik vind het ideaal omdat je geen hoezen hoeft te gebruiken en het is ook lekker stevig.

18 dagen geleden

Wij hebben die van Leander! Het is inderdaad veel geld, maar staat mooi, is ideaal schoon te houden! Het voordeel is dat je gewoon vooruit kan verschonen, terwijl je commode zelf korter is, hij is namelijk heel stevig! In het begin vonden wij hem voor die kleintjes wel iets koud en hard aanvoelen, dus pas bij een maand of 2 echt in gebruik genomen, maar je kan er natuurlijk ook een wollen doek onder leggen. Wij hadden ook nog zo’n goedkoop dingetje beneden liggen ivm niet zoveel trappen hoeven te lopen, die de eerste twee maanden gebruikt. Daarna; ideaal!! Kijk anders op Vinted!

18 dagen geleden

Ik heb ook de leander. Maar vind hem wel te koud, heb er daarom gewoon een hoes overheen gedaan. Achteraf gezien had een gewoon goedkoop verschonmat ook prima geweest. Maargoed het staat wel mooi en het is makkelijk schoon te maken ☺️

18 dagen geleden

Reactie op Jsjekejen

ik heb ook gewoon die van de prenatal 1 voor beneden en 1 voor boven .. lekkere warme teddy hoes erom en klaar😃 prima kussens!

18 dagen geleden

Reactie op Jsjekejen

Ja hier ook die van de hema 😂 het doet zijn werk en vind dat helemaal prima 😂

18 dagen geleden

Ik heb die van leander en het is echt mijn nummer 1 tip voor nieuwe moeders. Ja, een gewoon kussen is goedkoper maar daar koop je wel nog 3+ hoezen bij die je continu moet wassen (kost ook geld). Dit kussen veeg je met een doekje schoon en neemt de temperatuur van de huid over. Doordat het stevig ligt kun je je kindje recht verschonen ipv schuin. Geen moment spijt van gehad!

17 dagen geleden

Ik heb na veel getwijfel de Wumby gekocht, daar zit een warmte element in die opwarmt tot 37 graden. Ik denk dat het voor de baby heel relaxed is in de winter, is ook 90€ maar dan heb je wel een extra functie 😃

17 dagen geleden

Reactie op snortje

Ik heb na veel getwijfel de Wumby gekocht, daar zit een warmte element in d ...
Gaaf! Zal kijken dankje

17 dagen geleden

Wij kopen een XL aankleedkussen dit keer. We hebben ook nog de normale variant.

17 dagen geleden

Wij hebben dit wel gekocht, de Leander Matty oudroze. Staat heel mooi en is makkelijk af te nemen. Voelt niet heel koud aan. En anders even een hydrofiele doek op leggen?

13 dagen geleden

Nee ziet er mooi uit maar leek me koud en duur gezien ik hierna niet van plan ben om nog zwanger te raken🤣 2 is ffe genoeg dalijk. Heb weer een normale klaar liggen

13 dagen geleden

Ah nee joh, ik zit zelf op stoelen die goedkoper zijn dan dat. Gewoon basic aankleedkussen hier, kan prima een tweede ronde mee. De hoezen ook en die nemen nauwelijks ruimte in in de wasmachine. Prachtige dingen, absoluut, maar daar mee houdt het voor mij op :)

13 dagen geleden

God wat een bedrag. Mag toch hopen dat je babys billen in goud veranderen als ie erop ligt 😂 Heb van wel eens zo'n kussen gevoeld. Is niet hard en zakt wat in als je erop drukt. Ook geen koud materiaal wat ik toen heb gevoeld.

13 dagen geleden

Wij zijn ook voor de Leander Matty gegaan. Flinke investering maar makkelijk schoon te houden en vind het zelf niet erg koud

13 dagen geleden

Hier was een poos terug ook al eens een topic over. Daar waren een paar dames heel enthousiast. Voor mij kan het verschil met een eenvoudige mat niet zó groot zijn dat het die 85€ extra waard is. En als die hoezen je echt zo verschrikkelijk lijken: die hebben we denk ik een maand of 2 gebruikt, toen nog een poosje een hydrofiel eronder bij een poepluier. En daarna gewoon een doekje erover als het vies was.

13 dagen geleden

Dankjewel voor de reacties allemaal! Jaa ik kies vooral ook omdat het makkelijk schoon te maken is en dat het mooi staat dus wel besteld 🤭

13 dagen geleden

Reactie op Ber22

Hier was een poos terug ook al eens een topic over. Daar waren een paar dam ...
Doen wij ook idd. Werkt prima!

13 dagen geleden

Gewoon lekker kopen wat je zelf wil! Ik zie de tweedehands Leanderkussens, zelfs met zware gebruikssporen, op Vinted aan hoge bedragen onmiddellijk verkopen (80-100 euro). Als ik dan vergelijk ben ik eigenlijk op het einde van de rit duurder af met mijn gewone kussens en hoezen en wasjes hoor. Het is maar dat ik de gewone kussens nog heb van mijn eerste, anders had ik ook zo een Leander of Nattou kussen gekocht hoor!