30 Reacties

23 dagen geleden

Oh zo herkenbaar, word er ook 100 keer door wakker. Bij mij helpt alleen gaviscon dat roze drankje. En als echt niks helpt wellicht vragen voor omeprazol.

23 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Oh zo herkenbaar, word er ook 100 keer door wakker. Bij mij helpt alleen ga ...
Ik slik ook omeprazol. werkt bij mij wel Anders is het echt een nacht zonder slaap en heel veel pijn🥲🥲🥲

23 dagen geleden

Een hap droge havermout doorslikken (niet het lekkerste 😰) doet bij mij wonderen!

23 dagen geleden

Reactie op luciannaschepers

Ik slik ook omeprazol. werkt bij mij wel Anders is het echt een nacht zon ...
Slik je dat dagelijks? Ik ga morgen maar eens bellen voor omeprazol

23 dagen geleden

Reactie op Strawberrry

Ik heb het advies gekregen 2 per dag na de kuur mee heen als het niet over is. ook zure dingen ontwijken en koolzuurhoudende drankjes

23 dagen geleden

Reactie op Strawberrry

Ik heb het gewoon van de kruidvat 😊🙈

23 dagen geleden

Vrijdag omeprazol gekregen van de huisarts en wat ben ik daar blij mee! Geen maagzuur meer gehad.

23 dagen geleden

Reactie op luciannaschepers

Ik heb het gewoon van de kruidvat 😊🙈
Via verloskundige aangeraden

23 dagen geleden

Omeprazol is t enige wat min helpt. En slik dan 40 mg , 20 mg sochtends en 20 mg savonds

23 dagen geleden

Reactie op Sigie

Omeprazol is t enige wat min helpt. En slik dan 40 mg , 20 mg sochtends en ...
Ik slik het al jaren , alleen in mn zwangerschap nu t dubbelen en nu elke dag ipv wanneer t nodig is

23 dagen geleden

Oke, bedankt. Want ik las als je stopt met Omeprazol het dan nog erger terugkomt. Dus dan slikken tot de geboorte?

23 dagen geleden

Reactie op Strawberrry

Oke, bedankt. Want ik las als je stopt met Omeprazol het dan nog erger teru ...
Jaaa, na de geboorte zou het af moeten nemen omdat er niks meer drukt tegen je maag.

23 dagen geleden

Heel herkenbaar dit ik begon met rennie dat werkte niet daarna antagel (dat melkachtige drankje waar jij het ook over hebt waarschijnlijk ) werkte wel redelijk maar na een tijdje niet meer ik heb de huisarts gebelt en heb nu pantoprazol gekregen en na twee dagen geen last meer gehad van maagzuur ik hoop wel dat ik een vervolg receptje ga krijgen want na 10 dagen gestopt met innemen en de maagzuur kwam weer net zo hard terug tot overgeven toe Succes ❤️🙏🏽

23 dagen geleden

Ik zou omeprazol vragen idd, vorige zwangerschap ook geslikt.

22 dagen geleden

Reactie op Strawberrry

Oke, bedankt. Want ik las als je stopt met Omeprazol het dan nog erger teru ...
Ooh nee hoor, is een maagbeschermer en een maagzuurremmer

22 dagen geleden

Reactie op ShaniiceMoniica

Heel herkenbaar dit ik begon met rennie dat werkte niet daarna antagel (dat ...
Dat drankje is denk ik gaviscon, omeprazol en patoprazol zijn eenigsinds vergelijkbaar maar niet t zelfde

22 dagen geleden

Reactie op Sigie

Dat drankje is denk ik gaviscon, omeprazol en patoprazol zijn eenigsinds ve ...
Oh ja inderdaad gaviscon zou kunnen ik heb antagel gekocht bij de apotheek was ook een wit melk achtig medicijn En dat zou ook kunnen over de omeprazol en pantoprazol ik heb pantoprazol gekregen van de huisarts

21 dagen geleden

Vraag Omeprazol bij je huisarts! Echt een wondermiddel helpt meteen bij mij. Heb het gelukkig niet vaak nodig gehad, maar wel in huis.

10 dagen geleden

Weet iemand of een drukkend gevoel in de maag ook bij maagzuur hoort? Ik heb nog nooit echt last van maagzuur gehad maar nu echt extreem en ook een pijn in mijn maag, ik wist niet dat het zo belemmerend kon zijn 🥲

10 dagen geleden

Reactie op jhzzee

Weet iemand of een drukkend gevoel in de maag ook bij maagzuur hoort? Ik he ...
Helaas wel ja is maagpijn wat je omschrijft denk ik