30 Reacties
10 dagen geleden
Rennie rennie rennie. Enigste wat hier helpt. Van dokter helpt geen enkele pil 😮💨
10 dagen geleden
Verschrikkelijk, ik heb echt lange nachten hier. Recent een hele flinke aanval gehad wat resulteerde in hele erg druk op de borst, bijna de ambu laten komen.
Wist niet waar ik het zoeken moest.
Mijn vriendin werkt op de ambulance dus die midden in de nacht gebeld wat te doen.
Sinds vandaag Omeprazol, tot nu toe geen effect dus zit weer rechtop in bed maar goed, goede hoop, dit is pas dag 1
9 dagen geleden
Hier ook erge maagzuur met overgeven en pijn van de borst tot in de rug ervan, vreselijk.
Op aanraden van mn tante geprobeerd te kauwen op een wortel en in je mond het sap eruit te zuigen (na het fijn gekauwd te hebben). Dit helpt mij soms goed.
Ook dikke karnemelk geeft mij verlichting.
9 dagen geleden
Reactie op Zonsondergang
Hier ook erge maagzuur met overgeven en pijn van de borst tot in de rug erv ...
Omeprazol. Echt. De rest zijn lapmiddelen en als je overgeeft en super veel last hebt, ben je die fase wel gepasseerd hoor!
Ik had ongeveer dezelfde klachten en de huisarts wilde me niet verder aan laten modderen (en ik ook niet). Slecht eten en slapen maken je geen leuker mens.
Omeprazol wel ;)
één dag geleden
Reactie op escg
Omeprazol. Echt. De rest zijn lapmiddelen en als je overgeeft en super veel ...
Ben inmiddels ook aan de medicatie want het werd on houdbaar. Gaviscon siroop heb ik gekregen. Soms helpt het en soms niet, maar in ieder geval beter dan eerst. Ik gaf telkens maagzuur over, zo heftig was het.
17 uur geleden
Reactie op Zonsondergang
Ben inmiddels ook aan de medicatie want het werd on houdbaar. Gaviscon siro ...
Ook herkenbaar. Ik had eerst Rennies, over op tabletten van Gaviscon. Tabletten ging ik aanvullen met ook siroop van Gaviscon. Ik werd er dorstig en misselijk van, hielp soms ook niet.
Via apotheek aan het drankje van Antagel. Beter, maar bij mij nog niet fantastisch.
Omeprazol 20mg kun je zonder recept krijgen. Mijn huisarts wilde maagklachten uitsluiten, prima, heb ik niet. Op recept betaal je 1 keer en dan wordt het vergoed, maar echt duur is het ook niet.
Een pil per dag, werkt meteen, geen bijwerkingen, veilig, klachten weg. Poef.