49 Reacties

12 dagen geleden

Hebben jullie geen last van boeren? Ik vraag me af of het door de Omeprazol komt. Word er gek van.

12 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Hebben jullie geen last van boeren? Ik vraag me af of het door de Omeprazol ...
Ik boer en hik al ruim voor de omeprazol, ik denk door verdrukking van mijn maag. Dus ik heb het antwoord niet voor je helaas.

12 dagen geleden

Omeprazol was hier de redder. Met inname verdween de pijn. Ja, pijn. Bij mij was het meer kramp in m'n maag dan zuur. Ik ademde er zelfs slechter door, was heel extreem. Ik zou dat laten voorschrijven bij je HA. Sterkte!

11 dagen geleden

Bepaald eten en drinken vermijden helpt echt tegen maagzuur en misselijkheid: geen melk, yoghurt, kaas, koffie, vettig eten, drankjes met prik. Het is een opoffering want ik hou van m'n yoghurt ontbijt en mn kopje koffie maar het gaat echt beter als ik die dingen weg laat. Wellicht kan dit iemand anders ook helpen :)

11 dagen geleden

Reactie op Anne47

Bepaald eten en drinken vermijden helpt echt tegen maagzuur en misselijkhei ...
Melk helpt bij mij juist ertegen haha

11 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Melk helpt bij mij juist ertegen haha
Jaa i know maar dat is dus alleen eventjes. Van zhuis gekopieerd: Melk vermindert de maagzuurklachten, maar dit is van korte duur. Melk stimuleert namelijk de productie van maagzuur en kan doordoor maagklachten doen toenemen.

11 dagen geleden

Ik heb zelf ook elke dag heftige last van maagzuur sinds 28 weken zwanger… nu op bijna 36 en Omeprazol werkt al een paar weken echt geweldig!!

11 dagen geleden

Enige wat hier een beetje helpt 😅🥲

11 dagen geleden

Omeprazol is inderdaad echt een topper! Ook gewoon bij apotheek of zelfs supermarkt te halen zonder recept.