12 Reacties

10 dagen geleden

Mailbook, ze hebben ook de app. Kan je delen met mensen zodat ze het ook zelf in kunnen vullen. Is geheel gratis

10 dagen geleden

Reactie op esmeef

Mailbook, ze hebben ook de app. Kan je delen met mensen zodat ze het ook ze ...
Top, Dankje !

10 dagen geleden

Ik heb iedereen geappt whaha. En daarna alles op adres stickers geschreven zodat we alleen maar hoeven te plakken.

10 dagen geleden

Ik doe het via https://printadres.nl en dan laat ik daar de labels printen. Hoef ik niet te schrijven. Je kan mensen zelf hun adres in laten vullen

10 dagen geleden

Ik doe het via kaartje2go.

10 dagen geleden

Ik heb nog een adressenlijst van onze trouwerij... schoonmoeder leverde vooral veel aan.

10 dagen geleden

Je kunt via de app van PostNL een verzoekje sturen. Dan vullen degene die je vraagt het zelf in. Vond dat bij de eerste ideaal en nu voor de tweede weer aangevuld.

10 dagen geleden

Reactie op Nobeltje

Je kunt via de app van PostNL een verzoekje sturen. Dan vullen degene die j ...
Onder het kopje; adresboek.

10 dagen geleden

In exel een bestand, mn man heeft de op etiket stickers geprint.

10 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ik doe het via kaartje2go.
Ik ook! Ben nu een adresboek aan het aanleggen.

10 dagen geleden

Tactisch aan mensen vragen. Mn moeder weet veel. Mn nicht was een oaar maanden voor mij uitgerekend dus die had veel verzameld. Die ene vriendin die goed is met adresboekjes of die vriend die vorig jaar getrouwd is. Ik hoef nu alleen de lijst van de oudste te updaten. Onze printer is sindsdien wel overleden, dus ik moet nog even kijken waar ik makkelijk etiketten kan laten printen. Zag hier al een suggestie.

10 dagen geleden

Mailbook! Linkje naar iedereen sturen en je hebt alles bij elkaar