17 Reacties

vorig jaar

Ik lees mee! Wij zijn hier ook naar op zoek 😁

vorig jaar

Ik heb die draagbare van evite besteld op bol!

vorig jaar

Reactie op kirstensuzanne

Ik heb die draagbare van evite besteld op bol!
Bekijk Evite Draagbare Flessenwarmer - Oplaadbaar - Flessenwarmer Onderweg - 3 Adapters en 4 Standen - USB-C - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/evite-draagbare-flessenwarmer-oplaadbaar-flessenwarmer-onderweg-3-adapters-4-standen-usb-c-wit/9300000192377664?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Bekijk Evite Draagbare Flessenwarmer - Oplaadbaar - Flessenwarmer Onderweg ...
Deze heb ik ook! Werkt goed!

vorig jaar

Ik heb Houbie. Werkt ook prima

vorig jaar

Reactie op Saarrr93

Ik heb Houbie. Werkt ook prima
Is die bij jullie ook snel leeg of valt dat mee? We oefenen elke dag met 1 flesje maar moeten hem echt meerdere keren per week opladen?

vorig jaar

Ik heb de Luvion ultra pro flessenwarmer. Ben er tevreden over. Er zit ook een magneetje in die het draaiend opwarmt waardoor alles even warm wordt.

vorig jaar

Thanks voor de aanbevelingen! Hoe lang duurt het opwarmen bij jullie met BV melk dat uit koelkast komt? Ik lees daar vaak niet zo positieve ervaringen over...

vorig jaar

Reactie op Suikerkast1290

Thanks voor de aanbevelingen! Hoe lang duurt het opwarmen bij jullie met BV ...
3/4 min ofz!

vorig jaar

3/4 min ofz!
Ik doe wel kleine flesjes om te oefenen 40 ml max. Dis waarschijnlijk met een grote fles duurt het wel iets langer

vorig jaar

Sheppr flessenverwarmer heel tevreden mee en kan ook op hegen flessen.

vorig jaar

Wij hebben ook de luvion kregen we aanbevolen van de kraamhulp. Is echt n praktisch ding, kan namelijk ook opgeladen worden in de auto. Minpuntje wat ik zou kunnen bedenken js dat je het vlak van opwarmen even met n doekje moet afdoen na gebruik ,maar dat is minimaal. Accu blijft lang vol, heeft verschillende temperaturen en is compact en niet te zwaar zodat ie makkelijk in de luiertas mee gaat. Opwarmen hangt af van de ml's en de temperatuur. Wij geven nu 100ml borstvoeding gekolfd, en dan van kamertemperatuur naar 37 graden duurt ongeveer 5 min. Beetje zolang als luier verschonen voor de voeding.

11 maanden geleden

Ik heb de MyBambini. Ook een top apparaat en handig voor onderweg!

11 maanden geleden

Avent werkt hier dikke prima met bv en houdt nog ff uurtje warm als het nodig is

10 maanden geleden

De mensen met evite, hebben jullie niet dat niet het hele flesje de juiste temperatuur heeft als het apparaat zegt dat hij “klaar” is? Wij merken regelmatig dat we opnieuw moeten schudden, uit en aan zetten, en dan pas de juiste temperatuur bereikt wordt

10 maanden geleden

Net de luvion ultra pro besteld bij babypark. Ben benieuwd