10 Reacties

3 maanden geleden

Ik gebruik sowieso geen Aerosleep. Is in principe ook niet nodig hoor.

3 maanden geleden

Aerosleep is niet veiliger dan een gewoon matrasje, dus ook niet in de box

3 maanden geleden

Is voor in de box niet nodig. Wij hebben wel een aerosleep voor in het ledikant.

3 maanden geleden

Wij hebben hem alleen in ledikantje. Als mijn dochter in de box sliep dan was ik altijd wel in de buurt. Later sliep ze de dutje gewoon in bedje of kinderwagen/draagzak

3 maanden geleden

Zie hier uitleg over het niet nuttige aerosleep ;) https://www.consumentenbond.nl/babymatras/matrasbeschermers-en-topdekjes

3 maanden geleden

Ik heb ook gehoord, als je er een hoeslakentje overheen doet, het dan ook niet meer ademt?

3 maanden geleden

Reactie op KimberlyJohn

Ik heb ook gehoord, als je er een hoeslakentje overheen doet, het dan ook n ...
Met 100% katoen ademt het wel.

3 maanden geleden

Aerosleep is marketing. Even consumentenbond abo aanschaffen is echt handig voor tijdens je zwangerschap. Zie je allemaal testresultaten voor baby dingen, waaronder matrasjes.

3 maanden geleden

Wij hebben aerosleep in bed en co sleeper van onze kids . Ondanks dat ik weet dat het marketing is betaal ik graag voor schijnveiligheid, voordat iedereen daar zo weer overheen valt ;) Om antwoord te geven aan TS: in de box hebben we het juist niet omdat ze daar nooit uit het zicht zijn.

3 maanden geleden

Ik heb 2 kinderen waar bij ik van de rust en regelmaat was en ik denk ben bij de 3e. Wat betekent als ik thuis ben slaapt de baby gewoon in zijn/haar bed. Als de baby ik de box lag was er iemand bij. Ik ben voornemens dat nu ook te gaan doen. Ik had wel twee boxkleden omdat ik 1 te dun vond. Zeker toen de 2e een beetje een afgeplat hoofdje kreeg (wat weer goed gekomen is)