6 Reacties
één maand geleden
Ik heb wel veel afscheiding de afgelopen dagen, bij mij is het wittig/gelig. (Soms maak ik me zorgen dat het vruchtwater is, maar dat is gewoon mijn angst hoop ik 😅)
Bruinig of roze wijst vaak op bloed in de afscheiding. Als dit hetzelfde blijft zou ik gewoon de vk even bellen morgen voor check. Word het erger dan de vk direct bellen, zou ik doen.
één maand geleden
Hier hetzelfde. Vanaf het begin van de zwangerschap. Is niet ernstigs. Hoort erbij. Tenzij het een rare geur en kleur krijgt moet je even naar de vk.
één maand geleden
als dit nieuw is zou ik toch voor de zekerheid even verloskundige bellen. Zal waarschijnlijk niks zijn maarja beter even checken. Het zegt mij in ieder geval niks hoor, dus daar niet van. Maar dat zou ik doen.
één maand geleden
Ik heb sinds gisteren ook licht roze en volgens de VK is dat lichte bloeding in de vagina/ baarmoedermond (niet baarmoeder). Voel nog gewoon beweging en dat is belangrijk. Ik heb voor mijn gemoedsrust een extra check gehad. Even de VK bellen om te overleggen kan altijd.
Hoe is het nu bij jou?
één maand geleden
Reactie op hcvanderw
Ik heb sinds gisteren ook licht roze en volgens de VK is dat lichte bloedin ...
Ja het is gek soms zo paar dagen niet en dan ineens weer met afvegen want bruinige afscheiding. De vk zei dat ik voor de zekerheid ff mn urine kan inleveren dus dat ga ik doen. Verder is die kleine nog steeds zo actief en heb verder ook geen andere klachten dus de vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken 🥺
één maand geleden
Reactie op LJ
Ik heb wel veel afscheiding de afgelopen dagen, bij mij is het wittig/gelig ...
Dit heb ik inderdaad ook! De ene dag meer dan de andere, soms denk ik weleens dat het een stuk slijmprop is 🙈 Ik weet het soms ook niet, is mijn eerste kindje! Heb geen jeuk of dergelijke….