5 Reacties
21 dagen geleden
Ik zou hier inderdaad mijn ongerustheid over uitspreken en een extra echo aanvragen. Ik maakte bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde mee (mijn zoontje is bijna 2). Op 30 weken ging de groeicurve erg achteruit zonder aanwijsbare reden. Ik werd strikt opgevolgd en beviel op 38 weken van een (verder gezond) kindje van 2kg. De oorzaak werd nooit gevonden maar mijn zoontje doet het voor de rest goed. Hij heeft zijn groeiachterstand goed ingehaald´ 🙂 Nu ben ik zwanger van een 2de kindje (morgen 34 weken) en ik kreeg (alweer) hetzelfde nieuws, zonder aanwijsbare reden. Ik vind het belangrijk dat je gehoord wordt en dat men jouw twijfels en bezorgdheden au serieux neemt, dus sta zeker op je strepen!
21 dagen geleden
Ik zou op mijn strepen gaan staan. Misschien kan je via het medisch centrum doorverwezen worden naar een ander ziekenhuis mits je er echt niet uitkomt met het huidige ziekenhuis. Bij mij had het medisch centrum het ook juist bij mijn middelste dochter. Ze zou een kleintje worden van max 6 pond en het klopte precies.