Hoi hoi, mijn vakantie begint morgen en ben bijna 16w zwanger!
Nu ben ik zelf opzoek naar inspiratie voor alcohol vrije drankjes, toch vaak lekker in de zomer!
Amstel radler 0.0 vind ik zelf heerlijk maar kan zo eentonig blijven 🙈
Iemand tips?
Liefmans 0.0, radler limoen 0.0 & Grolsch zomertijd 0.0 vind ik erg lekker! :) Of lekker zelf een makkelijke alcoholvrije cocktail maken zoals een mojito
Mocktails inderdaad en ijskoffies (decafe), rosebier 0.0 vind ik ook lekker. Ik had net toevallig een Lowlander Wit (bier) 0.0 was ook verrassend smaakvol
Apple bandit 0.0 vind ik zelf erg lekker in de zomer! Je hebt ze in appel- en framboossmaak, paar ijsblokjes erbij en je hebt een heerlijk fris drankje voor op het terras🍹
Jawel hoor. Anders mogen ze er geen 0.0 meer op zetten.
Dit is recent veranderd zie ik.. paar weken geleden nog opgezocht toen was het nog alcohol vrij maar zat er echt wel alcohol in.. supermarkten waarschuwden daar ook voor
Ik werkte als barista tijdens me eerste zwangerschap en maakte toen vaak mocktails voor mezelf. Misschien leuk een keer een avondje met vriendinnen mocktails maken, zo kun je gelijk nieuwe recepjes uitproberen en kijken wat jij lekker vind. Zelf drink ik alleen nog maar heel af en toe een 0.0 rader of 0.0 hertog Jan
Niet zozeer bijzonder omdat het altijd al alcoholvrij is, maar wel super lekker! Royalclub ginger ale met ijsklontjes en een takje munt erin. Doe dit evt in wijn- of cocktailglas en het ziet er ook nog een super leuk uit als zomerborrel