16 Reacties

2 jaar geleden

Liefmans 0.0, radler limoen 0.0 & Grolsch zomertijd 0.0 vind ik erg lekker! :) Of lekker zelf een makkelijke alcoholvrije cocktail maken zoals een mojito

2 jaar geleden

Mocktails inderdaad en ijskoffies (decafe), rosebier 0.0 vind ik ook lekker. Ik had net toevallig een Lowlander Wit (bier) 0.0 was ook verrassend smaakvol

2 jaar geleden

Ik ben fan van de 0% mocktails van de Hema!

2 jaar geleden

Seedlip met tonic!

2 jaar geleden

Laatst heb ik de desperados 0.0 geprobeerd, die is erg lekker!

2 jaar geleden

Apple bandit 0.0 vind ik zelf erg lekker in de zomer! Je hebt ze in appel- en framboossmaak, paar ijsblokjes erbij en je hebt een heerlijk fris drankje voor op het terras🍹

2 jaar geleden

Let op met de Liefmans 0.0! Deze is namelijk niet volledig alcoholvrij..

2 jaar geleden

Reactie op Laura99

Jawel hoor. Anders mogen ze er geen 0.0 meer op zetten.

2 jaar geleden

Reactie op sannestrijbos21

Jawel hoor. Anders mogen ze er geen 0.0 meer op zetten.
Dit is recent veranderd zie ik.. paar weken geleden nog opgezocht toen was het nog alcohol vrij maar zat er echt wel alcohol in.. supermarkten waarschuwden daar ook voor

2 jaar geleden

Reactie op Laura99

Die wist ik nog niet 🙈

2 jaar geleden

Goeie tips allemaal! Thanks kan ik zeker wat mee!

2 jaar geleden

Ik werkte als barista tijdens me eerste zwangerschap en maakte toen vaak mocktails voor mezelf. Misschien leuk een keer een avondje met vriendinnen mocktails maken, zo kun je gelijk nieuwe recepjes uitproberen en kijken wat jij lekker vind. Zelf drink ik alleen nog maar heel af en toe een 0.0 rader of 0.0 hertog Jan

2 jaar geleden

Crodino is mijn favo! Goed alternatief voor een Aperol Spritz achtig drankje

2 jaar geleden

Ik heb deze toevallig vorig weekend op.. heerlijk! Van royal club. Stond bij de plus gewoon bij de blikjes frisdrank..

2 jaar geleden

Bavaria fruity rose 0.0 had ik van de week. Smaakte ook goed!

2 jaar geleden

Niet zozeer bijzonder omdat het altijd al alcoholvrij is, maar wel super lekker! Royalclub ginger ale met ijsklontjes en een takje munt erin. Doe dit evt in wijn- of cocktailglas en het ziet er ook nog een super leuk uit als zomerborrel