8 Reacties

gisteren

Mijn dochtertje kan ook nergens anders slapen dan in een donkere slaapkamer en stilte. Dit is al vanaf maand 3-4 zo. Ik denk dat dit temperament is, je hebt nou eenmaal ‘makkelijkere’ baby’s. Ik heb mij erbij neergelegd. Blijkbaar was ik als baby/kind zijnde ook zo.

gisteren

Ik heb geen hoopvolle reactie voor je haha. Mijn kinderen hebben dit ook nooit gekund. Ben het altijd wel blijven proberen maar helaas. Inderdaad altijd jaloers geweest op dreumessen/peuters die nog kunnen slapen in een buggy. Ik heb het geaccepteerd dat we er gewoon rekening mee moeten houden. Soms zijn andere ouders weer jaloers op ons dat ze zo goed in bed slapen ;) Enige andere plek dan bed waar de mijne wel kan slapen is de auto! Dus met uitstapjes op vakantie o.i.d doen wij weleens 09:30 gaan rijden (als we wel minstens een uur moeten rijden) dat is dan ochtend slaapje. En dan rond 14:30 weer terug (later dan ze normaal gaat slapen) in de auto dat er weer een uur geslapen kan worden. Dan heb je toch best een lang uitstapje kunnen doen op die manier. Beetje afwisselen op vakantie ook tussen dagen dat er minder geslapen wordt en rust dagen dat kindje wel even dutjes in bed kan doen.

gisteren

Mijn dochter kan overal slapen behalve als ze in haar bed moet liggen. Dit is na 6 maanden gebeurt en nooit meer over gegaan. Ik had liever gewild dat ze in bed beter sliep. Ik kan haar wel overal neer leggen op de bank, buggy, vloer de meest gekke plekken maar haar bed 🤣🤣🤣🤣🤣. Wie wilt er ruilen!

gisteren

Reactie op R.maris

Mijn dochter kan overal slapen behalve als ze in haar bed moet liggen. Dit ...
Haha ik ruil graag want mijne slaapt ook in bed rampzalig 🤣

gisteren

Reactie op Willemijnnx

Haha ik ruil graag want mijne slaapt ook in bed rampzalig 🤣
Ja neeee, ik ruil alleen als het een bedslaper is anders gaat de deal niet door hè. 🤣

gisteren

Hier precies andersom. Overdag slaapt ze in haar buggy, in de auto of de box en wil ze echt niet naar bed. En in de nacht moet ze echt in haar eigen bedje liggen🙈

11 uur geleden

Hier precies hetzelfde! En zijn nu ook op vakantie, de vlucht was hierdoor wel echt pittig. In de auto of de buggy wil ze een enkele keer nog wel een slapen, maar wel alleen als we langere stukken rijden/wandelen. Slapen in de buggy naast het zwembad kan ik echt vergeten. Staat wel tegenover dat ze zelfstandig in slaap valt zodra ik haar in bed leg 😊 je kan niet altijd zes gooien i guess

11 uur geleden

Hier ook echt alleen in bed en het moet donker zijn. In de kinderwagen of ergens anders in het licht absoluut niet. In het vliegtuig sliep ze dan wel weer, maar had wel een slaapmasker over haar ogen gedaan 😂