15 Reacties
5 maanden geleden
Hey meiden, bij mij is de vader helaas ook niet in beeld. En bij mij zijn er ook echt momenten van eenzaamheid, zeker omdat bijna niemand in m'n omgeving het nog weet. Ik heb zo geen in meningen van anderen, ik ben bang dat ze er toch negatief op reageren of erg nieuwsgierig zijn naar de vader terwijl ik er niets over wil delen.
Hebben jullie de zwangerschap al wel bekendgemaakt? Hoe ver zijn jullie eigenlijk?
En Mliza, wat balen! Zie je er tegenop om het weer alleen te doen?
5 maanden geleden
Nou hier is de kogel door de kerk. Vader van dit kindje heeft vanochtend via what’s app laten weten geen deel uit te willen maken.
Hij had gezegd dat hij dat wel wilde, alleen niet wist hoe dat eruit zou zien omdat hij ook kinderen heeft en ze op twee uur afstand wonen.
Hier heb ik alle begrip voor, maar had ergens toch nooit verwacht dat hij dan dit kindje niet zou willen leren kennen.
Dus officieel single and pregnant 🥲
5 maanden geleden
Reactie op alida889
Hey meiden, bij mij is de vader helaas ook niet in beeld. En bij mij zijn e ...
Ik heb het wel tegen m’n ouders en beste vriendinnen verteld, ik moest gewoon m’n ei kwijt.
Eigenlijk viel iedereen hun reactie mee. Tuurlijk stelde ze vragen over de vader ( niemand wist eigenlijk dat ik in een prille relatie zat) en of ik het echt wilde houden…. Maar al vrij snel allemaal super supportive.
Als je niet over de vader wil praten, kan je dat misschien ook gewoon zeggen. Dat heb ik ook bij bepaalde vragen gedaan: ik ben er niet aan toe om daar over uit te wijden.
5 maanden geleden
Ow en om terug te komen om … ik zie er niet specifiek tegenop. Je kan je ook heel eenzaam en alleen voelen als je dit wel doormaakt met een partner naast je ( dat was de eerste twee keer het geval)
Ben wel bang dat m’n sociaal netwerk niet groot genoeg is om de steun te krijgen die ik misschien nodig heb. Zeker in het geval van issues na de geboorte etc.
5 maanden geleden
Reactie op alida889
Hey meiden, bij mij is de vader helaas ook niet in beeld. En bij mij zijn e ...
Wanneer zou je het willen vertellen? Ik ben nu 10 weken en dit weekend wil ik het delen met m’n kids en dan mag het wat mij betreft wel “uitlekken”. Hoor het hartje dagelijks dus voelt voor mij goed
3 maanden geleden
Hoi moeders, Helaas is de vader hier ook niet in beeld..vind het jammer maar goed het is wat het is. Soms wel verdrietig maar merk wel dat ik steeds sterker in me schoenen sta ♥️
3 maanden geleden
Reactie op Laetitia38
Hoi moeders, Helaas is de vader hier ook niet in beeld..vind het jammer maa ...
Hey Leatitia, wat jammer maar goed dat je je steeds sterker voelt. Ik begrijp nog altijd niet dat mannen er zo mee om kunnen gaan maar vooral hun gemis denk ik maar. Hoe voel je je verder?
3 maanden geleden
Reactie op alida889
Hey Leatitia, wat jammer maar goed dat je je steeds sterker voelt. Ik begri ...
Hey hey, ja op zich gaat het redelijk. Alleen onrustige nachten steeds naar de wc dat is minder en honger...was vannacht ineens taart eten hahahaa en hoe is het met jou?
3 maanden geleden
Reactie op mliza90
Hoi! Het ziet er naar uit dat ik ook alleenstaande moeder wordt ( weer) heb ...
Oh wat vervelend! Ongeveer zelfde situatie hier! Kindje van ex die niet omkijkt naar z'n dochter en nu weer zwanger van een andere flapdrol die het laat afweten..
3 maanden geleden
Reactie op Laetitia38
Hey hey, ja op zich gaat het redelijk. Alleen onrustige nachten steeds naar ...
Haha taart is altijd goed. Ben je 's nachts dan ook veel aan het piekeren?
Hier gaat ie vrij goed, vind het allemaal lang duren haha. Begin me nu ook pas echt zwanger te voelen, buik maakt een groeispurt en ben snel buiten adem. Kan me niet voorstellen dat dit alsmaar erger wordt haha
2 maanden geleden
Hier sta ik voor de keuze om het alleen te doen of niet. We hebben al een dochtertje van 2 en ben nu 25w ver, maar onze relatie is zeer toxic momenteel. Mijn partner probeert me hele dagen te kleineren en heeft geen respect meer voor mij!
Ik heb het alleen zeer moeilijk met de gedachte mijn kinderen bij hem te moeten achterlaten op geregelde tijdstippen. Hij heeft niet echt verantwoordelijkheidsgevoel, dus als ze alleen bij hem zouden zijn zou me dat alleen maar zeer veel zorgen baren.
Ik zit dus met het dilemma: alles ondergaan maar de kids dicht bij mij hebben, of kiezen voor mijn eigen en de kinderen moeten delen..