35 Reacties
één maand geleden
Reactie op LV96
Zelf gemaakt, of bestel je die ergens??
Je kan ze bestellen zie ik op google, maar gewoon stroopwafels halen en zelf in chocolade dippen kan ook. Dat wil ik doen iig 😊
één maand geleden
https://www.chocoladebezorgd.nl/chocolade-cadeau/geboorte-chocolade/geboorte-bonbons-blauw-15-stuks/?_gl=1*jyumfj*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwmaO4BhAhEiwA5p4YL5M2X-PyZTAaVnjPrgjcKrzR3DuxCk46ZniMa3F5N0aSLvrPGiboZRoCdBAQAvD_BwE
Ik ga denk ik voor zoiets. Of geboorteflikken van de hema. Of een combinatie..
één maand geleden
Scones met clodded cream en muisjes. Althans dat is het plan. Scones bakken in het verlof. Clodded cream maak ik een eigen heel erg simpele variatie van: mascarpone gemixt met poedersuiker. En dan muisjes erover.
En natuurlijk hebben we ook beschuit met muisjes voor de liefhebber.
één maand geleden
Reactie op 712noukie
Die heb ik even moeten opzoeken haha! Doe je daar nog wat op? Of gewoon zo� ...
Ik heb bij beide kinderen 3x over een meter krentenwegge (hier in Twente/Achterhoek is dit best wel een regulier gebruik😉) gekregen. I
Daar kijk ik nu alweer naar uit. Heerlijk!
Lekkere laag roomboter erop. Evt nog plakje kaas.
Krijg er nu alweer zin in, haha. Nog ff wachten!
Hier wordt het ook wel eens bij de koffie geserveerd met een feest ofzo. Maar zeker ook bij de geboorte van een kind. 😉
één maand geleden
suikerschelpjes met slagroom verse aardbeien of een beetje vlaaifruit en een paar muisjes
één maand geleden
Muffins heb ik de vorige keer gemaakt. Kon je ook gemakkelijk invriezen en ‘s ochtends als er visite kwam ‘s middags eruit halen 👍🏼
één maand geleden
Reactie op Danaa93
Super leuk! Nog niet eerder gehoord, zelf maken of bestellen of?
Bestellen! Via geboortemacarons.nl, roze met naam en witte chocolade smaak. Vond ze best schattig :-)