35 Reacties
één maand geleden
Wij zagen op de we are Pregnant beurs geboorte macarons. Geniaal vonden wij dat. Zelf hebben wij het idee om cake te bakken en daarvoor glazuur met blauw muisjes of de cake blauw maken of iets. Ik ben meer van het bakken. Ik ben het internet al aan t afscrollen na ideetjes
één maand geleden
Ik zit er eerlijk gezegd aan te denken om niks te doen 🤔
Bedoel je hebt een bevalling achter de rug en dan zou je ook nog aan de bak gaan omdat je kraam visite dan wat heeft naast de koffie.
Is dat heel gek om gewoon niks te doen?😂
één maand geleden
Reactie op LeonieBostelaar24
Bedoel je hebt ee ...
Nee hoor, mn hoofd stond de vorige x er totaal niet naar dus vergat het ook. En iedereen dronk een wijntje 😅 nu van plan om kant en klaar cake in te vriezen met een topic van gesmolten chocolade met muisjes, erg lekker en beter dan dat droge beschuit 🤭
één maand geleden
Bedoel je hebt ee ...
Tuurlijk is niks doen ook prima. Ik vergat bij de eerste ook vaak de beschuit. Of ik vroeg het bezoek om zelf even beschuitjes te smeren, ze willen graag wat doen om je te helpen. Degene die zelf al kinderen hebben in elk geval.
De meeste van de hier genoemde dingen kun je klaarmaken in je verlof of kant en klaar kopen. Je hoeft ze dan alleen maar te ontdooien of zelfs dat niet.
Ik ben het helemaal met je eens dat in de kraamweken geldt makkelijker=beter.
één maand geleden
Bedoel je hebt ee ...
Ik kan me hier wel in vinden hoor! Wij willen de eerste weken toch geen bezoek.. daarna maar even zien hoe het gaat, anders gewoon beschuitjes of cake met slagroom en muisjes 😂 m’n vriend is niet zo’n keuken prins.
één maand geleden
Bedoel je hebt ee ...
Ik vind het helemaal niet gek, zat er zelf ook aan te denken. De eerste twee weken gaan we lekker samen keuvelen met elkaar - alleen oma’s op bezoek. Tis dat ik altijd beschuit en muisjes heb liggen omdat ik dat lekker vind.. maar trakteren doen we een andere keer wel.
één maand geleden
Bedoel je hebt ee ...
Nee ik vind het eigenlijk ook juist gek dat wij vrouwen ons zorgen maken over wat we “moeten” serveren terwijl we net bevallen zijn en zelf verzorgd zouden moeten worden