8 Reacties

2 jaar geleden

Zelf ook wat lekkers maken/ in huis halen zodat het niet opvalt dat je het niet hebt gegeten? Weet niet of ze met precies genoeg plakjes aan komt? Dan weet ik het ook even niet nl…

2 jaar geleden

Oei lastig.. misschien vanavond al een berichtje sturen dat je buikgriep hebt en niets binnen kan houden? Dat je hoopt dat je het morgen kan eten 😜

2 jaar geleden

Reactie op BrittWB24

Oei lastig.. misschien vanavond al een berichtje sturen dat je buikgriep he ...
Dit zou ik ook doen

2 jaar geleden

Oh zo lastig! Ik loop hier ook tegen aan haha. Wij hebben namelijk donderdag een gelegenheid met luxe broodjes (gerookte zalm, carpaccio ed). Heb zojuist een smoesje opgehangen dat ik afgelopen zondag nacht hele nacht heb overgeven na dat ik gerookte zalm heb gegeten en dat ik er de eerste tijd wel ff van genezen ben. Wellicht kun je zoiets ook zeggen?

2 jaar geleden

*Ik had mijn reactie snel verwijderd, zie nu pas dat sommige het maken met rauwe eieren*🙈 Ik snap even niet waarom je dit niet mag eten? Beetje veel calorieën misschien 😅🤣 Ik maak dit al zeker 20 jaar en ook gewoon gegeten tijdens de zwangerschap Zachte boter Buine basterdsuiker cacao meel koekjes

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

*Ik had mijn reactie snel verwijderd, zie nu pas dat sommige het maken met ...
Ja ik moest ook echt googelen om te achterhalen waarom het niet zou mogen. Ik maak het zelf niet met eieren dus had die link naar salmonella nog niet gelegd. Weet je zeker dat dit in de cake zit? @ TS Anders zou je nog haar recept kunnen vragen omdat je het normaal gesproken zo lekker vind. Zie je niks geks daartussen dan kun je het alsnog gewoon lekker eten

2 jaar geleden

Reactie op Motherofboys

Ja ik moest ook echt googelen om te achterhalen waarom het niet zou mogen. ...
Nee ik dus ook niet. Haha Salmonella is overigens volgens mij in de zwangerschap hooguit super vervelend maar niet schadelijk (dacht ik). Ik zou ook om het recept vragen, ik ken het alleen maar zonder ei...

2 jaar geleden

Ja ik zou ook vragen om t recept en dat als je ziet rauwe eieren aangeven dat je heel bang bent voor samonella en rauwe eieren heel vies vind en niet wist dat dat erin ging 🤮 verhaal ophangen dat je collega 2 jaar geleden een samonella vergiftiging had en dat je daardoor zo bang bent omdat ze er zo slecht aan toe was.