5 Reacties

20 uur geleden

Hij heeft altijd onrustig geslapen trouwens. En heeft op t moment ook erg verlatingsangst.

19 uur geleden

Is is dan ook echt wakker wakker? Dus dan Wil die spelen enzovoort? Google dan eens op de term 'split nights'. Wij hebben dat al maanden. Eigenlijk al haar hele leven behalve tussen 7 en 9 maanden en laatst een week niet (ze is nu 11,5 maand). 3 uur lang wakker en ook vet actief. Wij laten haar gewoon dan haar gang gaan en liggen zelf op bed. (Ze ligt overigens altijd bij ons in bed en speelt dan wat op de bovenverdieping). Dit is trouwens altijd tussen 21.00 en 00.00 Wij zijn nu (Met behulp van chatGtp) aan het experimenteren om Die split night weg te krijgen. Vannacht voor het eerst weer niet. Een combinatie van een latere bedtijd plus net iets Anders wakkertijden en niet teveel slapen overdag. Enfin, ik herken wat je typt (behalve dat het bij ons voor 12 uur is).

19 uur geleden

Mijn dochter had ook periode dat ze ineens last had van split nights. Kon ze ook ongeveer 2 uur wakker zijn. Ze lag rustig bij mij maar dan wel de hele tijd wakker. Ik ben strenger gaan kijken naar de slaapjes overdag. Dat heeft erg geholpen! Dus meer slaapdruk opbouwen voor de nacht. Max 3 uur slaap over de gehele dag. Het liefste 2,5 uur. Max tot 15:30 laten slapen. Zodat ze 3,5 a 4 uur wakker tijd heeft voordat ze naar bed gaat. Zodra ze langer slaapt overdag merk ik het direct in de nacht!

19 uur geleden

Reactie op Pindaklaasje

Is is dan ook echt wakker wakker? Dus dan Wil die spelen enzovoort? Google ...
Ah het zelfde advies! Ik heb ook aan de hand van chatgpt een beter ritme gekregen.

19 uur geleden

Reactie op Baby012025

Ah het zelfde advies! Ik heb ook aan de hand van chatgpt een beter ritme ge ...
Ja alleen is het bij ons kindje max 1,5 uur slaap per dag (2x 3 kwartier) anders zijn we snachts de klos. En niet voor 19.30 de nacht in. Dus dat verscheelt wel weer echt per kindje. Ik hoor split nights niet zoveel om me heen, dus vind Het een verademing om te lezen dat er meer kindjes zijn die dit een periode doen