11 Reacties

gisteren

Op deze leeftijd elke dag buikpijn is niet normaal. Ik zou hiermee toch echt naar de huisarts gaan. Beterschap馃崁

gisteren

Ja heb elke dag last van buikpijn. Nou groeit mijn buik ook meer op dit moment en mijn darmen werken zo traag dus dat zal vast ook pijnklachten veroorzaken.

gisteren

Reactie op R.maris

Ja heb elke dag last van buikpijn. Nou groeit mijn buik ook meer op dit mom ...
Ik denk dat haar vraag is of er meer babys buikpijn dagelijks hebben馃槉 wel gefeliciteerd met uw zwangerschap als ik u goed begrijp 馃┓馃挋

gisteren

Reactie op R.maris

Ja heb elke dag last van buikpijn. Nou groeit mijn buik ook meer op dit mom ...
Veel beterschapp en gefeliciteerd met jullie kleintje! 鉂わ笍 mijn vraag ging over een baby die 13 maanden is maar toen ik 13 weken was had ik ook veel last en krampjes

gisteren

Reactie op Marianne1983

Op deze leeftijd elke dag buikpijn is niet normaal. Ik zou hiermee toch ech ...
Dankjewel 鈽猴笍 ja toen wij met hapjes begonnen begonne de klachten al vooral toen we gluten gaven en hij had last van obstipatie dus uiteindelijk naar de huisarts gegaan die gaf aan dat het normaal was en gaf ons macrogol uitendelijk was het zo erg dat ik ben gestopt met gluten en aardappels en rijst geven doorgegaan met fruit en groenten tot 9 maanden toen begonnen met brood en rijst/ granen toen werd het super erg tussendoor gebruiktwn we al nuteilon omneo dat is voeding voor krampjes nou echt super heftig alleen maar dag en nacht krijsen uiteindelijk zo vaak naar de huisarts geweest uiteindelijk gelukkig een afspraak gekregen in het ziekenhuis en besloten om tijdelijk de gluten niet te geven en doorgaan met macrogol dat hebben we een tijdje gedaan en zonder die gluten gaat het wat beter maar alsnog echt buikkrampen weet mij geen raad

gisteren

Reactie op yas124

Veel beterschapp en gefeliciteerd met jullie kleintje! 鉂わ笍 mijn vraag ging o ...
Ow hahahaha. Sorry zit in 2 groepen. Raakte even in de war. Heb ook een dreumes rond lopen hahaha

gisteren

Reactie op yas124

Veel beterschapp en gefeliciteerd met jullie kleintje! 鉂わ笍 mijn vraag ging o ...
Hahahah ik zie nu hoe erg ik de zin verkeerd heb gelezen 馃ぃ. Ik schaam mij zo.

gisteren

Reactie op Marianne1983

Ik denk dat haar vraag is of er meer babys buikpijn dagelijks hebben馃槉 wel ...
Ja had al gereageerd verwarde deze vraag met de andere groep. Las te snel馃ぃ馃珷. Echt super dom.

gisteren

Reactie op R.maris

Hahahah ik zie nu hoe erg ik de zin verkeerd heb gelezen 馃ぃ. Ik schaam mij ...
Hahahahah Dat hoeftt echtt niett

10 uur geleden

Reactie op R.maris

Ja had al gereageerd verwarde deze vraag met de andere groep. Las te snel馃ぃ ...
Dat dacht ik al 馃槄 nee hoor zeker niet dom want heb het ook weleens gehad 馃グ

10 uur geleden

Reactie op yas124

Dankjewel 鈽猴笍 ja toen wij met hapjes begonnen begonne de klachten al vooral ...
Zoals ik je verhaal lees zou ik echt aandringen op verder onderzoek. Dit is zeker niet goed zoveel pijn. Het kan ook een maagledigings probleem zijn en daar kunnen ze echt pijn van hebben en ziek zijn. En dan zijn veel vast voedsel te veel of te zwaar voor hun. Heel veel beterschap en volg echt je moeder instinct鉂わ笍馃崁