31 Reacties

6 maanden geleden

Ja hier nog een baby die niet doorslaapt. Ze heeft het in totaal 3 keer gedaan🙄.

6 maanden geleden

Hier om 1830u naar bed omdat de koek dan echt op is. Komt voor 2230 voor een fles. Komt 0100 voor een kroel wat 1 min kan duren of een half uur.. en altijd weer wakker tussen 0400 en 0500.. 😅

6 maanden geleden

Zit ik dan.. om 0415 aan mn bammetje 😂 je bent niet alleen in ieder geval 😅

6 maanden geleden

Hier ook niet. En eenmaal wakker is het een drama om weer in slaap te komen. Duurt vaak een gehele wakkertijd. Hij wil wel maar het lukt gewoon niet en al mijn trucjes doen ook niks meer😅

6 maanden geleden

Die van mij was de laatste tijd ook weer vaak 3x per nacht wakker in plaats van 1x 😅 heel erg jammer inderdaad. Bij mij kwam het eigenlijk doordat ze beter in slaap viel savonds, eerst had ze heel veel 'valse starts' en dronk ze ontzettend veel om weer in slaap te vallen, maar nu dat klaar is heeft ze snachts weer meer honger :')

6 maanden geleden

Hier nog steeds elke 2 uur wakker en afgelopen week elk uur met als hoogtepunt dat ze nu vrijwel de hele nacht klaarwakker is 🫣

6 maanden geleden

Hier ook niet helaas na drie redelijk goede nachten weer drama vannacht. Dit is mn tweede kind en mn eerste sliep pas door bij vier jaar…

6 maanden geleden

Hier slaapt hij ook nog niet door, nog nooit gedaan.

6 maanden geleden

Ons zoontje van 6 maanden slaapt ook nog niet door. Is ook heel normaal. Het lezen van 'zachte nachten' heeft mij enorm geholpen het te begrijpen en hierin wat te berusten.(Want: moe!!!!) Het komt vanzelf 😊

6 maanden geleden

Reactie op BENDS

Hier ook niet helaas na drie redelijk goede nachten weer drama vannacht. Di ...
Ai ja hier sliep de oudste ook pas door met 3,5 en de baby nu ook nog niet 😬 moet wel zeggen dat ik er nu veeeel relaxter in sta (baby #2 is ook makkelijker). Bij de oudste heb ik vanalles geprobeerd zonder resultaat, dus nu probeer ik het zoveel mogelijk te accepteren

VRIEND

6 maanden geleden

Hier nu een periode van redelijk doorslapen, namelijk van 18.30/19 tot 24/1 en dan 6 wakker. Maar dochter wordt deze maand 2 jaar en slaapt nog vaker niet door, dan wel. Dus ja het zegt niets helaas 🙈😬

6 maanden geleden

Ja hoor, hier ook niet. Pas sinds een paar dagen over naar 1 nachtvoeding (bv). Meestal nu van 19u15 tot 1u of 2u en dan tot half 6 (met moeite te rekken tot half 7 🥲😁)

6 maanden geleden

Hier ook nog twee keer wakker, soms 3 keer en ook vaak niet meer willen slapen.

6 maanden geleden

Hier nog een baby! Precies dezelfde tijden dat hij wakker wordt, rond 22:30, 1 uur en 4 uur. Een paar weken geleden sliep hij langere stukken achtereen. Heb het maar geaccepteerd, in de hoop dat het ooit beter wordt 😅

6 maanden geleden

Als je kind er nog niet aan toe is, is ze er niet aan toe 🤷‍♀️ Wat maken die paar weken/maanden uit dat ze niet door slaapt of het roer omgooit hier en daar. Laat haar het zelf uitvinden, en ga met haar ritme mee. Dat maakt het voor jezelf ook gemakkelijker en luchtiger.

6 maanden geleden

Exact dezelfde tijden hier! Was eerder ook beter. Ze zal het wel nodig hebben. Ik probeer het los te laten

6 maanden geleden

6 keer voeding per nacht hier🤣 kinderarts zegt alles kan en alles mag elke baby heeft een eigen groei en ritme

6 maanden geleden

Hier ongeveer hetzelfde ritme. Baby zes maanden.

6 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Als je kind er nog niet aan toe is, is ze er niet aan toe 🤷‍♀️ Wat maken d ...
Wat het uitmaakt? Je functioneren op werk, niet kunnen nadenken, je eigen mentale en fysieke gezondheid, hoofdpijn en andere fysieke klachten etc? Ik heb álle begrip zorg en liefde gedurende de nacht voor mijn kind. Ik zal er altijd voor hem zijn. Alleen t is niet helemaal dat geen slaap geen impact heeft toch...?

6 maanden geleden

Hier ook niet(meer). Hij hoeft geen voeding meer maar word vanaf 03:00 elk uur wakker en vanaf 05;00 vaak elk half uur. Speentje terug en een aai en alles is weer goed🙄😂