25 Reacties

één dag geleden

Reactie op PrettyPeacock

Wat zou een baby missen als ze gehaald worden met een keizersnede? 🤔
En het kan zijn dat de borstvoeding niet direct op gang komt, waardoor je begint met kunstvoeding (wat ook goed is overigens, maar dat was een van de struggles waar ik tegenaan liep).

20 uur geleden

Reactie op kirstensuzanne

De reis van de geboorte… kindjes beginnen onder andere met een hele andere ...
Dit inderdaad, ze komen dan niet langs je vagina/billen en die bacteriën helpen ze meteen ter bescherming. En met de opstart van hun darmen. Daarnaast zijn ze niet voorbereid op eruit komen, doordat je geen weeën hebt bv.

16 uur geleden

Ik volg even! Onze kleine was ingedaald in hoofdligging, maar is weer omhoog gekomen en ligt nu met 34 weken in stuit. Mijn vk wilde ook afwachten tot de 36 weken en dan evt een versie doen.

15 uur geleden

Reactie op Moosje221

Ik volg even! Onze kleine was ingedaald in hoofdligging, maar is weer omhoo ...
Je kan op youtube spinning babies oefeningen zoeken. Oefeningen kan je dagelijks doen om de kleine te stimuleren weer te draaien

11 uur geleden

Hier lag hij met 34w goed, is hij zaterdagnacht ineens in stuit gedraaid (heb ik 2u lang krampen/weeen van gehad alsook misselijk), en gisterenavond is ie opnieuw goed gedraaid (opnieuw een uurtje krampen/weeën en hele tijd misselijk). Ik ben 34,5 week. Zeker dus niet te snel zorgen maken! Ik hoop dat ie nu wel blijft liggen en niet elke paar dagen gaat draaien😅