6 Reacties
9 dagen geleden
Flessenwarmer van Nuby gaat mooi snelheid van het opwarmen vind ik, duurt 3 minuten als ik het goed heb.
9 dagen geleden
Ik heb die van avent.
Ik zou gewoon een simpele 🤣
En babyfoon is denk ik vooral de vraag of je er eentje via de wifi wilt of niet.
Ik heb zonder wifi van luvion met een klein makkelijk schermpje die je gewoon lekker makkelijk kan verplaatsen in huis.
Ook heeft het schermpje een stand dat het scherm op stand-by gaat na een aantal minuten en weer aanspringt bij geluid zo heb je niet hele nacht een lichtgevend scherm in je gezicht.
9 dagen geleden
Als flessenwarmer hebben weij de draagbare van Luvion.
Als babyphone hebben wij er 1 van TUYA home, via app gebruiken wij deze op onze telefoons. Was goedkoop in aanschaf, en op m’n werk kan ik ook zien wat er gebeurd en kan via de app ook praten. Beeld is haar scherp en heeft nacht visie . Beweegt op geluid en beweging en camera draait mee als er beweging is. We hebben er geloof ik 30€ voor betaald.
9 dagen geleden
Alecto DVM 200
Geen WiFi maar eigen verbinding dus heel veilig.
Erg handige Voxx stand. Duidelijk en scherp beeld en goed bereik.
Als je flesvoeding gaat geven is een flessenwarmer overbodig. Duurt veel te lang
Wij hebben een heetwaterdispenser gekocht waardoor we een fles maken in 8 seconden
9 dagen geleden
Babyfoon Luvion Platinum 3 ultra. Maar de 3 (verouderd, kan maar 1 camera op, hebben we ook) of 3+ (wel uitbreidbaar) zijn vergelijkbaar dik prima.
Minder duur dan sommige andere merken en ik vind het vrij robuust allemaal. Echt vaak camera en scherm mee op reis genomen, vaak los in de babytas, blijft goed.
Accuduur van het scherm loopt met 2 jaar wel snel terug, maar accu is zeer betaalbaar los te koop bij Luvion.