13 Reacties
één maand geleden
De eerste was bij mij met 30 weken ingedaald, maar nog niet volledig. Denk dat dit ook nog variatie heeft als ik hun goed begreep. Dit had verder geen effect gehad op de geboorte, want die werd ivm hoge bloeddruk ingeleid op 38 + 6.
één maand geleden
Mijn eerste was met 25 weken ingedaald en vanaf 29 weken dagelijks voorweeën uiteindelijk met 39+3 geboren. Deze baby is met 29 weken ook al ingedaald
één maand geleden
Is geen voorteken. Was bij mijn eerste kindje ook al met 28 weken. Met 41 weken bevallen weer. Nu weer met 29 weken al een ingedaalde baby.
één maand geleden
Reactie op Sandyvg
Mag ik vragen hoe je weet of de kleine is ingedaald? Door middel van een ec ...
Bij ons voelt de verloskundige dat vanaf een bepaalde termijn. Je moet dan diepuitademen en dan voelt ze onderin je buik. Ik had maandag met 30 weken een controle toen zei ze dat de baby nog niet ingedaad was. Dit was deze zwangerschap de eerste keer dat ze dit deed.
één maand geleden
Hier nu voor de tweede keer vroeg ingedaald en mijn eerste was er ook pas met 42 weken bij mij heeft het dus weinig gezegd de vorige keer, voor nu hoop ik ergens dat ze niet 2 weken overtijd gaat maar we gaan het zien
één maand geleden
Met 30 weken was mijn tweede dochter ook ingedaald. Met 40 weken gingen ze toen strippen omdat ik ook al ontsluiting had. 3 dagen later moest ik toen weer komen en weg was de ontsluiting en kind was weer omhoog gegaan in mijn buik. Dus zegt echt helemaal niks naar mijn idee. Kan alle kanten nog op gaan
één maand geleden
Fijn om jullie ervaringen te lezen.
Wel een heel naar gevoel die baby daar beneden 🥲