7 Reacties
één maand geleden
Hoi! Onze baby wordt nu geschat op p3 en hebben al vanaf de 19 weken echo wekelijks controle. De ene keer meten ze de groei (omtrek buik, hoofdje en been) en de andere week meten ze de toevoer van de navelstreng en het vruchtwater. Tegen ons is gezegd dat ik word ingeleid met 37/38 weken en dat het verstandig is eerdaags op de couveuse afdeling te kijken.
één maand geleden
Mijn zoontje zat ook op die lijn tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik heb extra echo's gekregen en alle controles werden door het ziekenhuis gedaan. Ik moest hierdoor ook bevallen in het ziekenhuis maar uiteindelijk bleek dat het allemaal prima was en heeft het verder geen vervolg meer gehad.
één maand geleden
Mijn zoontje was P12, met 38+2 geboren en woog 2665 gram. We moesten 24 uur blijven om hem in de gaten te houden en glucose te checken. Omdat die het goed deed mochten we na 24 uur naar huis. Soms leiden ze in, dat wilden ze misschien ook bij mij doen maar uiteindelijk niet nodig geweest vond de gynaecoloog.
één maand geleden
Onze uk hier zit ook in de onderste 10P, wij hebben elke 2 weken een groei echo, maar dat komt vooral omdat met 19+3 onze baby P44 was en 5 weken later ineens P9. Vandaag was baby P10 dus groei blijft netjes nu!