35 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb een jasje mee in maat 56 op advies van mijn verloskundige misschien dat je een vestje mee kan nemen?

11 dagen geleden

Wij hebben dit voor extra in de maxi cosi, gewoon een lekkere warme "omslag doek". Daarnaast een lekker dik truitje met broekje etc. We hoeven namelijk niet ver te lopen vanaf het ziekenhuis naar de auto en de auto naar huis. Is het toch echt te koud buiten, leggen wij nog een extra dekentje over haar heen.🩷

11 dagen geleden

Ik heb laatst bij Prenatal een jasje gehaald maat 56. De mevrouw daar zei ook al dat dat de beste maat is voor in het begin. Ik ben 13 december uitgerekend. En die van mij word als goed is gemiddelde lengte.

11 dagen geleden

Reactie op Anoniem33_

Wij hebben dit voor extra in de maxi cosi, gewoon een lekkere warme "omslag ...
Die heb ik ook inderdaad zoiets alleen dan voetzakje en niet waar de beentjes en voetjes zo in gaan zoals bij jou. Ook voor in de maxi cosi

11 dagen geleden

Jasje bij Newborn nooit handig gevonden. Dus dit keer ook niet aangeschaft. Jasjes mogen ook niet in de Maxicosi. Gewoon een voetenzak is warm zat.

11 dagen geleden

Een dekentje, omslagdoek of iets anders lekker warms is ook prima. Je hoeft echt niet voor die ene keer buiten uit het ziekenhuis een jasje maat 50 te kopen

11 dagen geleden

Reactie op Anoniem33_

Is dit toevallig de puckababy gogo deken?

11 dagen geleden

Warme voetenzak is inderdaad voldoende. Volgens mij heeft elk ziekenhuis wel een ophaalstrook voor de deur waar je partner dan de auto neerzet en dan is het 3 meter dat je baby even buiten is en zit je in de auto. Jasje in de autostoel is niet handig en wordt ook als minder veilig gezien. Mijn vorige baby was ook een december baby :) Jasje kan je gebruiken als je na een week naar buiten mag gaan wandelen in de kinderwagen. Ik heb maat 56.

11 dagen geleden

Ik vind dit dus ook een lastige, dus lees even mee

11 dagen geleden

Reactie op GeduldigeBij311076

Is dit toevallig de puckababy gogo deken?
Nee volgens mij niet, mijn man heeft dit gekocht toen we erachter kwamen dat ik zwanger ben. Ik zal hem vanavond even vragen waar hij deze gekocht heeft! 🥰

11 dagen geleden

Nee geen jasje, gewoon een gebreid vestje over pakje heen en voetenzak

11 dagen geleden

Naar mijn weten mag een dikker jasje niet. Dit vanwege veiligheid ik denk dat een voetenzak ook al voldoende is. In de auto is het ook lekker warm toch

11 dagen geleden

Reactie op Anoniem33_

Heel leuk! Heb je een link hiervan? Ik kan hem online niet vinden

11 dagen geleden

Reactie op Marlyvdk

Heel leuk! Heb je een link hiervan? Ik kan hem online niet vinden
Helaas heeft mijn man deze gekocht, ik zal hem vanavond vragen waar hij hem vandaan heeft. Ik zal de link straks sturen 🥰

11 dagen geleden

Ik heb een jasje maat 62 gekocht. Verwacht ook een grote baby. En dan geen winterjas maar een dunner jasje van feetje. Dat mag wel in de maxi cosi

11 dagen geleden

Ik heb een jasje van feetje in maat 62 maar kan de mouwen omslaan. Mijn andere twee zoons zijn ook in dat jasje naar huis gegaan 😊

11 dagen geleden

Of een jasje van Engel Natur, echt 50/56 doen. Ze trekken zo makkelijk aan, het is wol en niet te dik voor in de maxi Cosi. Zelfs de grote baby’s passen erin. Die nog beter dan de kleine, want ze vallen echt groot! Ik zweer bij deze jasjes en heb hem alweer liggen in alle maten! Wel oppassen met wassen ☺️ Maar zelfreinigend, dus hoef je ook minder te wassen..

11 dagen geleden

Ik heb een jasje maat 56, maar dan weer geen voetenzak. Warm is warm, maakt niet uit op welke manier :)

11 dagen geleden

Heb een teddy jasje (meer dikte van een vestje) gekocht van de h&m,m in 56 voor als we uit ziekenhuis naar huis gaan of buitenshuis in de wagen. Dekentje en/of voetenzak en goed gekleed eronder, moet voldoende zijn.

11 dagen geleden

Ik heb op aanraden van de kraamzorg een jasje van maat 62 gekocht. Ze zij dat het niet erg was als het wat los zit.