20 Reacties

4 maanden geleden

Kijk vooral met Primé day online bij Amazon, daar zitten goede aanbiedingen bij

4 maanden geleden

- Kipkep warmtekussentje voor de krampjes. - Nunki lakentje - Hvid cocoon

4 maanden geleden

Ik vond een peri bottle voot na de bevalling echt een aanrader! Een baby nestje Goede fles warmer die afslaat als hij opgewarmd is en warm ka houden is ook met borstvoeding heel fijn

4 maanden geleden

Easybaby Milk maker was ideaal!

4 maanden geleden

Womboo buidel badcape, dan zit je niet zo te hannesen met een handdoek als je alleen je baby in bad doet

4 maanden geleden

Droogshampoo als je geen tijd hebt om je haar te wassen 😂

3 maanden geleden

Een tip voor wie nog spullen nodig heeft: wehkamp geeft nu korting tijdens de baby- en dreumesdagen op allerlei artikelen.

3 maanden geleden

Een elektrische nagelvijl 🙂

3 maanden geleden

Reactie op jarofsouls

Een elektrische nagelvijl 🙂
Haha echt? Dit klinkt juist als super overbodig.. Gewoon knippen met zo'n klein knippertje vonden wij veeeel makkelijker dan vijlen.

3 maanden geleden

Reactie op Pupske2

Haha echt? Dit klinkt juist als super overbodig.. Gewoon knippen met zo'n k ...
In het begin durfde ik dus echt alleen te vijlen, ik werd echt gek van hoe snel die nagels groeiden 😝. In het begin veel anti kriebel wantjes gebruikt om te voorkomen dat ze zichzelf openhaalde. Toen kwam iemand met de tip van zo’n elektrische en ik gebruik hem nog steeds elke week! Inmiddels knip ik wel eerst met zo’n klein knippertje en dan nog even de scherpe hoekjes rond vijlen. Mijn dochter haar nagels krijgen meer aandacht dan mijn eigen nagels 🙈

3 maanden geleden

Zeker gaan voor de baby bjorn wipstoel!! Op vinted staan ze ook met regelmaat. Wij hadden er zo veel baad bij.

3 maanden geleden

Reactie op Bartske

Kijk vooral met Primé day online bij Amazon, daar zitten goede aanbiedingen ...
Wanneer is die ? :)

3 maanden geleden

Reactie op spablauw

Wanneer is die ? :)
Al voorbij 😀

3 maanden geleden

Reactie op jarofsouls

In het begin durfde ik dus echt alleen te vijlen, ik werd echt gek van hoe ...
Eens ! Is een echte life saver ! Gebruiken het nog steeds , zo’n fijn ding

3 maanden geleden

Reactie op Bartske

Al voorbij 😀
O haha, jammer

3 maanden geleden

Wij hadden het babybjorn wipstoeltje via Vinted en het was echt een absolute lifesaver! Mijn dochter had reflux en kon daardoor bijna niet plat liggen, voor haar was dat stoeltje een hele ontspannen houding!

3 maanden geleden

Ik had een elektrisch nagelvijltje van Ali expres en dat ding was fantastisch! Ik vond knippen pas fijn toen ze wat ouder was. En met een kartonnen vijltje was je eindeloos aan het vijlen.

3 maanden geleden

Reactie op Kristelll

Ik had een elektrisch nagelvijltje van Ali expres en dat ding was fantastis ...
Heb je een link naar het vijltje?

3 maanden geleden

Reactie op Meikevd

Heb je een link naar het vijltje?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €8,12 | 6Pc Elektrische Baby Nagelvijl Tondeuses Vervanging Hoofd Tenen Vingernagel Cutter Trimmer Hoofd Manicure Tool Lichtgewicht Voor Pasgeboren https://a.aliexpress.com/_EylMK93

3 maanden geleden

Misschien even zelf zoeken maar deze variant had ik voor een paar euro thuisbezorgd