Ik ben heel erg benieuwd naar jullie aankopen waarvan jullie denken dat dit onmisbaar is voor als de kleine straks geboren word! Leuke aanbiedingen zijn ook welkom 😁.
Zo zit ik er aan te denken om een babybjorn wipstoeltje aan te schaffen. Ze zijn erg prijzig dus ik ga even op marktplaats rond streunen.
Ik vond een peri bottle voot na de bevalling echt een aanrader! Een baby nestje
Goede fles warmer die afslaat als hij opgewarmd is en warm ka houden is ook met borstvoeding heel fijn
Haha echt? Dit klinkt juist als super overbodig.. Gewoon knippen met zo'n k ...
In het begin durfde ik dus echt alleen te vijlen, ik werd echt gek van hoe snel die nagels groeiden 😝. In het begin veel anti kriebel wantjes gebruikt om te voorkomen dat ze zichzelf openhaalde. Toen kwam iemand met de tip van zo’n elektrische en ik gebruik hem nog steeds elke week! Inmiddels knip ik wel eerst met zo’n klein knippertje en dan nog even de scherpe hoekjes rond vijlen. Mijn dochter haar nagels krijgen meer aandacht dan mijn eigen nagels 🙈
Wij hadden het babybjorn wipstoeltje via Vinted en het was echt een absolute lifesaver! Mijn dochter had reflux en kon daardoor bijna niet plat liggen, voor haar was dat stoeltje een hele ontspannen houding!
Ik had een elektrisch nagelvijltje van Ali expres en dat ding was fantastisch! Ik vond knippen pas fijn toen ze wat ouder was. En met een kartonnen vijltje was je eindeloos aan het vijlen.
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €8,12 | 6Pc Elektrische Baby Nagelvijl Tondeuses Vervanging Hoofd Tenen Vingernagel Cutter Trimmer Hoofd Manicure Tool Lichtgewicht Voor Pasgeboren
https://a.aliexpress.com/_EylMK93