23 Reacties

één maand geleden

Heb je geen spoednummer van je verloskundige die je kan bellen? Ik ga er vanuit dat als je in een andere stad bent hun jou kunnen verwijzen naar de dichtstbijzijnde ziekenhuis of verloskundige praktijk? Heb je al geprobeerd om rustig even op je linker zij te gaan liggen?

één maand geleden

Ben nu 21 halve week. Voel de kleine niet elke dag, soms paar dagen niet soms een drukke dag. Als je verder geen rare dingen heb zoals veel bloedverlies of heel veel pijn zou ik me zeker geen zorgen maken. Wat jezelf al zegt. Ze zeggen dat je moet bellen als je de baby langer dan een dag niet voelt rond 27 weken

één maand geleden

Al wat suikerrijks gegeten? Op je linkerzij gelegen?

één maand geleden

Ja ik heb heletijd geprobeerd linkerzij te liggen iets zoets te eten zelf geprobeerd beetje te drukken ik de buik te wiegen helpt niks normaak voel ik hel al na koud water drinken en na eten nu helemaal niet en meestal gaan ze zeuren als je ergens niet onder controle staat als je belt komen laastaan langdkomen

één maand geleden

Reactie op Vientj

Heb je geen spoednummer van je verloskundige die je kan bellen? Ik ga er va ...
Alleen van waar ik woon ben nu niet in mijn eigen stad

één maand geleden

Ik heb dit met 21 weken 2 dagen gehad en daarna was de baby weer heel druk! Ik hoop dat je snel weer de baby voelt❤️

één maand geleden

Ik denk dat je alsnog gewoon je eigen verloskundige kunt bellen. Zorgen zijn er om bespreekbaar te maken. Zij kunnen je echt advies geven! Ik denk dat stress/ongerustheid in dit geval ook niet goed is! Succes. Ik duim voor je dat alles goed is en dat je de baby snel weer voelt bewegen. En het hoeft natuurlijk niet iets te betekenen dat je nu wat minder beweging voelt.. Kan ook zeker met de ligging te maken hebben van je kindje.

één maand geleden

Reactie op QueenRilana

Alleen van waar ik woon ben nu niet in mijn eigen stad
Ik zou toch bellen en overleggen, mij lijkt deze stress niet goed.

één maand geleden

Hmm lastig. Je kan je verloskundige altijd even bellen. Al is het om je gerust te stellen. Wanneer heb je weer een echo? Je zou evt ook morgen een doppler kunnen aanschaffen. Dan kan je even naar het hartje luisteren. Wellicht geeft dat al wat rust.

één maand geleden

Reactie op CVH2020

Hmm lastig. Je kan je verloskundige altijd even bellen. Al is het om je ger ...
Welke doppler zou je aanbevelen die echt werkt? Heb me twijfels over welke en dan is die er zondag ook pas

één maand geleden

Reactie op QueenRilana

Welke doppler zou je aanbevelen die echt werkt? Heb me twijfels over welke ...
Ik zou je verloskundige bellen

één maand geleden

Reactie op QueenRilana

Welke doppler zou je aanbevelen die echt werkt? Heb me twijfels over welke ...
Ik heb de Philips angel sound.

één maand geleden

Reactie op M_1986

Ik zou je verloskundige bellen
Kan ik doen en dan zegt ze kom vanavond of morgen maar langs en dan moet ik zeggen kan niet ben niet thuis als ik bel wil ik ook gelijk kunnen komen

één maand geleden

Reactie op CVH2020

Ik heb de Philips angel sound.
Linkje of foto?

één maand geleden

Ik had gisteren een dagje dat ze minder bewoog, meestal voel ik haar met in bed liggen. Gisteren had ik een drukke dag en voelde ik minder. Wat ik uiteindelijk deed was even kort springen en dan op bed gaan liggen. Daarna heb ik een half uurtje rustig gelegen en voelde ik haar alweer bewegen. Misschien dat je dat nog eventjes kan proberen? Ik moest toen ook zo springen bij m’n echo omdat ze onhandig lag☺️

één maand geleden

Je zou rustig op bed kunnen liggen. En zelf eens je buik aaien/strelen. En misschien wat kleine duwtjes geven. Normaal reageren baby’s daar op en komen naar je hand toe. Afgelopen donderdag heb ik een lange dag moeten werken dan voel ik hem ook niet. Alleen thuis als ik me doe ontspannen. Bij 22 weken hoef je de baby ook niet dagelijks te voelen dacht ik. Pas vanaf 28 weken dan moet je de baby dagelijks voelen.

één maand geleden

Reactie op QueenRilana

Linkje of foto?
https://www.bol.com/nl/p/luvion-doppler-angelsounds-baby-hartje-monitor/9200000033374177?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één maand geleden

Zou toch even bellen naar je verloskundige. Voelde je de baby hiervoor wel heel veel? Of was het toen ook heel wisselend? Want als je hem/haar maandag voor t laatst heb gevoeld en hiervoor wel regelmatig was, had ik allang eerder gebeld eerlijk gezegd? Het is nu 5 dagen later. Ik snap je zorgen wel hoor. Ik voel onze baby heel veel, eigenlijk de hele dag door en het zou raar zijn als ik haar opeens niet meer zou voelen. Maar ik weet dat er ook genoeg vrouwen zijn die de baby helemaal nog niet zoveel voelen op dit termijn.

één maand geleden

Reactie op QueenRilana

Kan ik doen en dan zegt ze kom vanavond of morgen maar langs en dan moet ik ...
Beetje een gekke reactie.... Wat wil je nu precies van ons horen? Bel gewoon je verloskundige, dat is de professional

één maand geleden

Reactie op Bloem 123

Beetje een gekke reactie.... Wat wil je nu precies van ons horen? Bel gewoo ...
Je eigen verloskundige is je eerste aanspreekpunt binnen de zwangerschap (uitzonderingen daargelaten). Bel de praktijk of het spoed nummer buiten openingstijden. Vertel dat je niet in de buurt bent maar je wel veel zorgen maakt en dat je graag ergens wat wil kunnen laten controleren. Zij (of hij) zal weten welke stappen nu handig zijn te ondernemen om je hier geruster over te laten voelen. Zij hebben dit vast vaker meegemaakt ☺️