23 Reacties

vor einem Monat

Reactie op Mamavtwee

Je eigen verloskundige is je eerste aanspreekpunt binnen de zwangerschap ( ...
Ik sluit me hier bij aan. Wilde eigenlijk niet reageren maar mijn eigen kindje is overleden met 38 weken en ik snap niet zo heel erg goed de twijfel om te bellen als je ergens niet in de buurt bent.. wellicht ben je bang voor een afwijzing waardoor je het gevoel hebt dat je niet had moeten bellen maar zij zijn er voor om je altijd te helpen ookal ben je dus niet in de buurt. De verloskundige is de enige die je in deze situatie kunt helpen, niemand anders kan je nu gerust stellen want ookal zeggen er hier mensen dat het niet gek is met dit termijn je kindje niet te voelen (mee eens) maak jij je zorgen en die zorgen mag je serieus nemen want jouw gevoel telt! Ookal zit je in een andere stad of ander land, jouw gevoel staat altijd voorop dus bel de verloskundige leg je situatie uit en zij zal je helpen met advies!

vor einem Monat

Reactie op Liefsvan

Ik sluit me hier bij aan. Wilde eigenlijk niet reageren maar mijn eigen kin ...
Wauw wat moet dat heftig voor je zijn geweest met 38 weken😢 mag ik vragen of bv ze wisten hoe het kwam? Ik hoop dat je zwangerschap nu een heel mooi gezond kindje mag brengen❤️

vor einem Monat

Reactie op Hopebaby.

Wauw wat moet dat heftig voor je zijn geweest met 38 weken😢 mag ik vragen ...
Vragen mag altijd, er is helaas nooit een oorzaak gevonden. Helemaal onverwacht en geen enkele aanleiding, gewoonweg enorme pech.