3 Reacties
2 maanden geleden
Op play store chek list baby uitset ,is beter zoo vroeg mogelijk te beginnen met de duurste dingen zodat je in de laste trimester alleen de kleinste dingen moet ,ik wilde bvb een stokke sinds 6 weken beetje bi jbeetJe gespaart met 20 weken gehaald
2 maanden geleden
Ik heb die van prenatal (uit de blije box) op mijn koelkast hangen met een magneet. Wat ik fijn vind aan die lijst is dat er ook met sterretje aan gegeven staat welke dingen nice to have zijn ipv need to have, of die je eventueel later nog aan kunt schaffen.
Ik ben vandaag 26 weken en probeer de grote dingen rond deze tijd wel af te ronden. We hebben van het weekend de babykamer in orde gemaakt en hoeven alleen nog een kinderwagen van de big ticket items. Er moet natuurlijk niks voor een bepaalde week, maar ik merk dat ik steeds minder kan lichamelijk dus zie het niet zitten om hoogzwanger nog meubels in elkaar te zetten.
Afhankelijk ook van of je een babyshower houdt waarbij je verwacht dat familie en vrienden veel need to haves voor je aanschaffen, dan zou ik nog even wachten met die zelf kopen voordat je ze dubbel hebt.