15 Reacties
één maand geleden
Wij doen alles van Incia! Hebben hele fijne lijn voor baby's en ook een hele chille tepelzalf en wasmiddel. En ik heb er ook deo en schoonmaak middelen enz van. Als de baby straks over de vloer kruipt zit ik daar ook niet mee. Alles is 100% zonder troep en natuurlijk! Ben er zelf heel erg tevreden over.
één maand geleden
Reactie op mandy1702
Top zag nu op de site van niaf 1+1 dus ga daar maar ff inslaan dan denk ik ...
Ik heb er meerdere bestellingen van gemaakt. Als je alles in een bestelling mikt, geeft ie je alleen de goedkoopste dingetjes gratis. Met billendoekjes bijv niet zo goedkoop ineens..
één maand geleden
Ik heb zelf veel van Naïf aan doekjes, zinc en babycreme in de aanbiedingen gekocht afgelopen tijd en heeft mijn voorkeur om vooral in het begin te gebruiken. Bepanthen exceem creme ook al gekocht nadat iemand me tipte dat dat een lifesaver was.
Maar heb ook wat dingen van Weleda, Zwitsal en Kruidvat gekregen en ga dat gaandeweg ook gebruiken. Voorkeur is dan beetje mix assortiment te hebben met lekkere spulletjes (als ze overal tegen kan tenminste, ik was ook een gevoelige baby vroeger).
Shampoo en badproducten gebruik je in het begin niet zoveel dus daar ga ik nu zelf niks kopen.
één maand geleden
Reactie op mandy1702
Ja daar ga ik idd ook nog wat halen hipp is ook altijd goed he
Echt wel, favoriet hierzo 🥰 mijn zoontje kreeg van heel veel andere merken droge huid en eczeem van. Hipp en Bübchen verdraagt ie wel goed! Inmiddels is hij bijna 4 jaar en ik gebruik het nog steeds 🥰