7 Reacties

één maand geleden

Hier een hele drukke baby gehad tijdens de zwangerschap en heb de rustigste baby buiten de buik die als sinds de geboorte doorslaapt. Baby's in de buik hebben ook actieve slaap. Hier 2de zwangerschap ook zo'n drukte maker die ik de hele dag voel

één maand geleden

Dit is wat ik begreep: de slaapcycli van een baby in de baarmoeder zijn meestal 20-40 minuten en vrijwel nooit meer dan 1.5 uur. De bewegingen nemen toe tot vrij laat in de zwangerschap en dan soms af, omdat de baby minder ruimte krijgt. Voor zover ik begrepen heb zegt dit niets over hoe "druk" je baby na de geboorte zal zijn. Ik ben 30+5 en voel hem ook de hele dag door, soms wat harder, soms wat zachter. 😊

één maand geleden

Hier ook een actieve baby. Voel haar echt wel de hele dag De verloskundige zei, actieve baby is een blije baby 🥰

één maand geleden

Ik heb ook een actieve baby. De arts zegt dat ze nooit te actief kunnen zijn. Het ligt ook aan waar je placenta ligt hoe sterk je het voelt en de baby hoeft niet perse wakker te zijn om te bewegen

één maand geleden

Heb ik een aantal dagen geleden ook gehad, de dagen erna vond ik hem juist weer veel rustiger.

één maand geleden

Hier een baby die ieder 45-60 minuten schopt. Even slapen en daarna weer druk. En savonds echt vaak urenlang aan g bewegen😅 Mn eerste dochter was ook zo druk en helaas zit zij nog steeds echt geen seconde stil, nu 2,5 jaar. Als baby was ze echt mega onrustig en sliep slecht (tot 12 weken ongeveer). Dus hier klopt het wel😂

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap lag mijn dochter ook nooit stil. De hele dag contact met haar en ze schopte erop los. Ze zit nu nog steeds niet stil en is inmiddels 3 jaar 🤣 Wilde als baby ook altijd bezig gehouden worden en snel verveeld. In de newbornfase sliep ze overdag amper en kon best veel huilen, maar daar in tegen met 8 weken sliep ze snachts door. En uiteindelijk is ze een super slaper geworden. Eigenlijk is ze alleen een moeilijke slaper als ze ziek is.