17 Reacties
3 maanden geleden
Hier eerste zwangerschap 17+6 binnen en 24 w buiten
Nu 2de zwangerschap 17+5 binnen en 20 weken buiten
3 maanden geleden
Bij mij al vanaf week 19 aan de buitenkant zichtbaar en voelbaar!🥰 Eerste kindje en placenta aan de achterkant. Verloskundige zei dat het een combinatie is van placenta aan de achterkant en geen vetlaag waardoor het soms zo snel al kan
3 maanden geleden
Hier voel ik de baby al een tijdje aan de binnenkant (ongeveer vanaf 15w), buitenkant ook al sinds 20w ongeveer, wel zachtjes.🥰 Mijn placenta ligt rechtsvoor, dus was wel heel blij! We voelen hem vooral linksvoor 🤗 het is wel mijn tweede kindje!
3 maanden geleden
Ik ben nu 23+4 en voel de baby al een tijdje aan de buitenkant. Je ziet ook me hele buik op en neer gaan dit was denk ik al vanaf week 19/20. Mijn placenta ligt aan de achterkant en moet wel zeggen dat dit een actief kindje is die ik eigenlijk de hele dag door wel voel bewegen
3 maanden geleden
Ik ben nu 20+1 van baby nummer 2 ik zie haar schopjes sinds een paar dagen ook aan de buiten kant bij me eerste dochter was dat ook met 20 weken
3 maanden geleden
Placenta ligt voor. Ik voelde baby met 16 weken vaag, vanaf 18 weken sterker. Hier vanaf 20+ ook aan de buitenkant te voelen en te zien. Zo bijzonder 😍
3 maanden geleden
Oh wij kunnen niet wachten. Net de 20-weken gepasseerd en nog geen gevoel aan buitenkant. Van binnen lijken het alleen nog maar wat plopjes
3 maanden geleden
Met ongeveer 22 weken kon je het bij mij echt goed zien aan de buitenkant. M'n buik gaat alle kanten op! Tweede zwangerschap, placenta achteraan.
Bij m'n eerste zwangerschap lag de placenta voor en moest ik tot ruim 30 weken goed turen om iets te zien. Voelen deed ik hem wel, man ook.
3 maanden geleden
Bij mij vanaf vandaag vooral goed voel- en zichtbaar vanaf de buitenkant! 23 weken en voorliggende placenta. Ik voel de baby al vanaf week 18 ongeveer.
Wat wel heeel bijzonder is dat vandaag toevallig mijn ouders beide de baby hebben kunnen voelen schoppen... Nog eerder dan mijn partner 🤣 Op hun laatste vakantiedag hier (zij zijn bij ons op vakantie, wij wonen in Spanje) 🥹 Zo'n speciaal moment!!
2 maanden geleden
Bij de echo 19,2 gaaf echoschopist aan het kindje ook al te voelen. Kan zelf bewegingen van buiten af ook al zien en golvende bewegingen vast leggen op camera met 20,4