Hallo mamas,
Ik ben 24weken zwanger nu en soms voelt het echt alsof ik een baksteen in mijn buik draag een heel raar gevoel zo laag en hard dus niet echt een harde buik alleen echt waar de baby ligt heeft iemand dit ook ? Mijn buik voelt dan ook echt niet fijn en ze ligt naar mijn gevoel heel laag... Wat zou dit zijn wie herkent dit ?
Ik had dit rond week 19 en toen maakte mijn baarmoeder echt een groeispurt, rond week 24 gebeurt Volgensmij hetzelfde dus misschien is het daaraan te wijden!
Ik herken je gevoel en heb dit ook. Het drukt ook telkens op mijn blaas en ligt ook erg laag. Daarnaast voel ik helemaal niet heel veel beweging terwijl mijn placenta achter ligt en ik al 23 weken zwanger ben..
Ik noem het een bowlingbal in een slappe plastic tas. Bij mij is het een (lichte) verzakking, mijn bekkenbodem is niet meer zo sterk (tweede zwangerschap).
Ja, herkenbaar. Ik noem dat een harde buik.. volgens mijn vk waarschijnlijk veroorzaakt door een groeispurt. Als je het vaak jebt kun je je urine voor de zekerheid laten checken op een blaasontsteking.