9 Reacties

3 maanden geleden

Ja ik heb dit ook maar is volgens mij gewoon een variant van een harde buik. Als ik even rustig aan doe dan voelt het na een tijdje wat beter.

3 maanden geleden

Ik herken dit zeker! Zeker tijdens lopen is het dan onconvoortabel meestal als ik dan even rustig ga zitten gaat het wel weer weg

3 maanden geleden

Ik had dit rond week 19 en toen maakte mijn baarmoeder echt een groeispurt, rond week 24 gebeurt Volgensmij hetzelfde dus misschien is het daaraan te wijden!

3 maanden geleden

Ik heb dit vooral als ik op mijn rug lig. Op mijn rug liggen is dan ook niet meer comfortabel 😅

3 maanden geleden

Dit heb ik ook regelmatig al een paar weken. Heb nog geen aanleiding gevonden ervoor

3 maanden geleden

Ik herken je gevoel en heb dit ook. Het drukt ook telkens op mijn blaas en ligt ook erg laag. Daarnaast voel ik helemaal niet heel veel beweging terwijl mijn placenta achter ligt en ik al 23 weken zwanger ben..

3 maanden geleden

Ik noem het een bowlingbal in een slappe plastic tas. Bij mij is het een (lichte) verzakking, mijn bekkenbodem is niet meer zo sterk (tweede zwangerschap).

3 maanden geleden

Ik heb dit ook! Hij blijkt achter mijn schaambot te liggen. Was verder niet erg, hij lag ook niet te laag mbt indalen etc. Maar wel ongemakkelijk

3 maanden geleden

Ja, herkenbaar. Ik noem dat een harde buik.. volgens mijn vk waarschijnlijk veroorzaakt door een groeispurt. Als je het vaak jebt kun je je urine voor de zekerheid laten checken op een blaasontsteking.