11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben inderdaad alles via hetzelfde (Google home) dus buiten camera’s en dan ook 1 binnen. Werkt echt heel fijn! Verder hebben we de Philips avant, is wel duur, maar werkt prima. Ook wel fijn dat je liedjes etz. Kan afspelen.

3 maanden geleden

De Camera's die je via app op je telefoon kunt meevolgen worden ontzettend snel gehacked. De Camera's met een schermpje werken niet op WiFi. Wij hebben onderstaande babyfoon, we kunnen de Baby's live meevolgen maar wel veilig

3 maanden geleden

Wij hebben er 1 met 3km bereik en (dus) zonder camera. Heel blij dat ik (zeker bij de 1e) geen met camera heb gehad.. ik had mijzelf helemaal gek gemaakt door er de hele tijd naar te kijken of alles wel goed gaat met de kleine. Dus ik heb geen ervaring met toestellen met camera🙊

3 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/alecto-dvm-200gs-babyfoon-met-camera-op-afstand-beweegbaar-grijs/9200000120160666?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik heb deze en ben tevreden. Ik ga een uitbreidingscamera kopen voor de tweede babykamer.

3 maanden geleden

Wij kozen bewust voor los scherm, dat gaat niet via de wifi. Dat wilden we niet. Wij hebben Luvion Platinum 3. Systeem is simpel, makkelijk mee te nemen voor bijvoorbeeld vakantie, niet heel kwetsbaar. Pas na 3 jaar loopt de accu van het scherm terug. Nadeel: heel blauw licht op het scherm en best fel, ook met dim In het donker niet fijn (dag melatonine).

3 maanden geleden

Wij hebben de Eufy babyfoon en zijn er heel tevreden over! Niet via de wifi en een los scherm. Dan kan je je mobiel gewoon gebruiken en het schermpje op tafel zetten zodat de baby altijd in beeld is.

3 maanden geleden