11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben inderdaad alles via hetzelfde (Google home) dus buiten camera’s en dan ook 1 binnen. Werkt echt heel fijn! Verder hebben we de Philips avant, is wel duur, maar werkt prima. Ook wel fijn dat je liedjes etz. Kan afspelen.

3 maanden geleden

De Camera's die je via app op je telefoon kunt meevolgen worden ontzettend snel gehacked. De Camera's met een schermpje werken niet op WiFi. Wij hebben onderstaande babyfoon, we kunnen de Baby's live meevolgen maar wel veilig

3 maanden geleden

Wij hebben er 1 met 3km bereik en (dus) zonder camera. Heel blij dat ik (zeker bij de 1e) geen met camera heb gehad.. ik had mijzelf helemaal gek gemaakt door er de hele tijd naar te kijken of alles wel goed gaat met de kleine. Dus ik heb geen ervaring met toestellen met camera🙊

3 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/alecto-dvm-200gs-babyfoon-met-camera-op-afstand-beweegbaar-grijs/9200000120160666?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik heb deze en ben tevreden. Ik ga een uitbreidingscamera kopen voor de tweede babykamer.

3 maanden geleden

Wij kozen bewust voor los scherm, dat gaat niet via de wifi. Dat wilden we niet. Wij hebben Luvion Platinum 3. Systeem is simpel, makkelijk mee te nemen voor bijvoorbeeld vakantie, niet heel kwetsbaar. Pas na 3 jaar loopt de accu van het scherm terug. Nadeel: heel blauw licht op het scherm en best fel, ook met dim In het donker niet fijn (dag melatonine).

3 maanden geleden

Wij hebben de Eufy babyfoon en zijn er heel tevreden over! Niet via de wifi en een los scherm. Dan kan je je mobiel gewoon gebruiken en het schermpje op tafel zetten zodat de baby altijd in beeld is.

3 maanden geleden

https://www.prenatal.nl/babykamer/babyfoons/alecto-dvm200m-babyfoon-met-camera-en-4.3-kleurenscherm-147205.html Wij hebben deze. Super blij mee. Prettige instellingen. Niet over de Wifi (dus geen hacks). En goed beeld. In plaats van een babyfoon van Alecto zonder beeldscherm die we ook hebben (die we ook erg fijn vonden!) hebben we later deze gekocht. Reden daarvoor is dat we toen onze dochter zo'n 6 maanden we was konden zien of ze ons wel of niet nodig had wanneer ze huilde sinds ze zelfstandig in slaap kon vallen. Anders gingen we er soms onnodig naartoe en werd ze juist wakkerder van onze komst. Of we gingen er later heen terwijl ze echt om hulp had geroepen maar wij het niet herkenden. Ze kon huilen omdat ze zich in zo'n benarde positie heeft verwikkeld dat ze niet kon slapen omdat ze bijvoorbeeld met haar benen tussen de spijlen lag. Ze kon ook huilen omdat ze moe was en wilde slapen. In dat laatste geval hoefden we er niet heen en werd ze gauw stil of ging nog heel eventjes kletsen.

3 maanden geleden

Kunnen koppelen aan telefoon vind ik zelf niet nodig. Alecto DVM 71 zie ik nu echt vrij goedkoop overal en ik vind hem helemaal top. Gaat niet over de wifi, goed beeld en geluid, goede batterijduur, goed bereik, uitbreidmogelijkheden voor 2e kind. Luvion zou ik afraden qua bereik, bij ons haalde hij zelfs bereik in de tuin niet en hoor van meer mensen soortgelijke verhalen.

3 maanden geleden

Wij hebben deze van Alecto en zijn er erg tevreden over. Kan niet verbonden worden met de telefoon, maar daar hebben we bewust voor gekozen. Je kan ook meerdere camera’s voor 1 scherm gebruiken. Handig als je in de toekomst nog een kindje krijgt. Wij hebben voor onze tweede alleen de camera bijbesteld.

3 maanden geleden

Wij hebben Luvion. Erg fijn. Ook op je mobiel te krijgen als je even iets verder weg loopt van het huis.

één maand geleden

Reactie op ChristinaLCM

Wij hebben Luvion. Erg fijn. Ook op je mobiel te krijgen als je even iets v ...
Welke van Luvion heb je?