80 Reacties

3 maanden geleden

Levi Sophie Eveline

3 maanden geleden

Julia Milou Sophie Zoë Amber Pieter Willem Wouter Wij hebben al een dochter (16 maanden), haar naam is Noa 💖

3 maanden geleden

Boy 💙 Levi Dani Dean Noah Noél Girl 🩷 Lexi Noelle Novie Lena Jada

3 maanden geleden

Meisje: Noalie Norah Sophia Emily Jongen: Julian Noël Ivar Mijn jongen gaat Elian heten. Spreek je gewoon uit op z'n Nederlands hoe je het schrijft. De naam is vorig jaar maar 13 keer gegeven! 🥰

3 maanden geleden

Féline Milana / Mylana Emilia Jongensnamen vinden we lastig, Riley stond op nr 1. Maar zo heet het zoontje van mijn collega. Riley Charlie Jayce Jaivey Daley Zayn Lowen Nowen …. maar we zijn eigenlijk nog opzoek

3 maanden geleden

Reactie op panda 123

Levi Sophie Eveline
Marly vergeet ik nog

3 maanden geleden

Onze jongens heten Mason & Matt (Matthew) dus voor #3 zal het ook weer een amerikaanse naam worden. Mijn favorieten tot nu toe: Jongens -Jim - Will (William) - Joe - Zack - Ben (Benjamin) Meisjes: - Sally - Sadie - Casey - Elaine/Elaina - Kate - Stevie - Josie - Lucy

3 maanden geleden

Jongen: Bas Tom Sam (A)Aron Mace Meisje: Saar Eva Isa Ise Zara Dewi Jula

3 maanden geleden

Voor meisjes hadden we een naam Mabel Maar we krijgen een jongen 🎊🎉 hebben heel veel moeite met de naam me vriend wilt graag cor/ Cornelis naar ze vader maar ik vind zo een oude naam vreselijk 😂😂 discussiëren er de hele dag over mijn favoriete namen zijn Othello Matheo Kyno

3 maanden geleden

Voor een meisje hebben wij nog Melody en Liv over. Voor een Jongen Thorvaldur (Thor) of Bode :) Onze dochter heet Ivy!

3 maanden geleden

Hallo Wij hadden voor een meisje de naam Jolijn Maar we krijgen een jongen en we hebben gekozen voor de naam Jesse. We hebben al een dochter Tessa :)

2 maanden geleden

Jongens Link Bowie Lenny Meisje Bowie Amy Janis

2 maanden geleden

Ons zoontje heet Levi, we zoeken iets wat er goed bij past. Gelukkig hebben we nog flink wat tijd, want we hebben de naam nog niet. Jongen: Siem Daan Meisje: Mila Ilse Milou

2 maanden geleden

We hebben al dochter Sarah en als het weer een meisje ,ou worden hadden wij Julia Sofie Maar we krijgen een jongetje! Hebben al een zoon Jonah en op ons lijstje nu: James Luca Elias Noah (was altijd onze 2e favoriet na Jonah maar vind ik nu te veel op Jonah lijken Mijn voorkeur is James of Luca maar ik ken ook meisjes die Luca heten dus ik twijfel..

2 maanden geleden

Reactie op Liefsvan

We hebben al dochter Sarah en als het weer een meisje ,ou worden hadden wij ...
Oooeeh! Ik vind James een mooie naam die bij de andere 2 namen past! 😘

2 maanden geleden

Ik krijg een jongen. Heb de namen Nolan Mason Kian Loris Kan niet kiezen… wat vinden jullie mooi..?

2 maanden geleden

Reactie op xJoyceH

Ik krijg een jongen. Heb de namen Nolan Mason Kian Loris Kan niet kiezen ...
Ik vind Mason het mooist, maar ben ook wel bevooroordeeld 😂 heb zelf een Mason rondlopen

2 maanden geleden

Wij vinden voor ons zoontje Miles erg leuk; schattig maar ook stoer. Alleen twijfelen we omdat het natuurlijk in het Engels ‘mijlen’ betekend. Of het niet vreemd is als hij bijv. later in het buitenland is. Ik denk zelf dat het wel kan omdat kindjes bijvoorbeeld ook River en Sky als naam krijgen. Wat vinden jullie? Mijn schoonzus bevalt eind augustus van haar tweede zoon en ik ben toch ergens wel bang dat zij toevallig dezelfde naam kiest (eerste van haar heet Oliver) dus twijfel of wij de naam gewoon al bekend maken zodat wij ‘eerst’ zijn 😂

2 maanden geleden

Reactie op BrittWB24

Wij vinden voor ons zoontje Miles erg leuk; schattig maar ook stoer. Allee ...
Volgens mij is Miles in een Engelstalige landen een gebruikelijke naam 😅

2 maanden geleden

Reactie op xJoyceH

Ik krijg een jongen. Heb de namen Nolan Mason Kian Loris Kan niet kiezen ...
Mijn zoontje heet Mason dus die met stip op 1😍