80 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Bloem 123

Volgens mij is Miles in een Engelstalige landen een gebruikelijke naam 😅
Haha ja dat is ook zo 🤪 dus eigenlijk maak ik me er onnodig ‘druk’ om denk ik. Iets waar ik erg goed in ben geworden tijdens de zwangerschap haha

2 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Mijn zoontje heet Mason dus die met stip op 1😍
En ik zeg nog steeds vaak tegen m'n vriend dat ik zo blij ben met de naam. Zoontje is nu 1.5jaar. Maar is heel persoonlijk natuurlijk

2 maanden geleden

Ons meisje gaat Myron Aurora heten en voor een jongetje hadden we Jonah Marshall.

2 maanden geleden

Reactie op xJoyceH

Ik krijg een jongen. Heb de namen Nolan Mason Kian Loris Kan niet kiezen ...
Ik vind Kian erg mooi juist omdat, je die minder vaak hoort😊

2 maanden geleden

Welke optie is beter... mocht het een jongen zijn. Hayden of Aiden??? Beide net een andere naam betekenis maar spreekt bijna hetzelfde uit in het engels😅

2 maanden geleden

Reactie op BrittWB24

Wij vinden voor ons zoontje Miles erg leuk; schattig maar ook stoer. Allee ...
Miles is echt een Fantastische naam!

2 maanden geleden

Reactie op xJoyceH

Ik krijg een jongen. Heb de namen Nolan Mason Kian Loris Kan niet kiezen ...
Mason op 1 haha. Maar ook ik heb er eentje rondlopen dus dan zou ik gaan voor Kian! Erg stoere naam ook!

2 maanden geleden

Liam ook heel leuk!! Wij zouden als het een jongen zou worden voor deze naam gaan. Alleen nu lijkt het voor mij weer een beetje chinees te klinken. Of het komt door de hormonen🤣

2 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Liam ook heel leuk!! Wij zouden als het een jongen zou worden voor deze naa ...
Nu kan ik hier ook niet meer normaal naar luisteren🤣🤣🤣

2 maanden geleden

Als wij een jongen krijgen wordt het Maeson. Een meisje zijn we nog niet overuit we hebben nu Hailey en Romee best wel hoog zitten maar zijn nog niet verliefd op een van deze namen

2 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Nu kan ik hier ook niet meer normaal naar luisteren🤣🤣🤣
Oeps sorry!

2 maanden geleden

Omdat ik een meisje krijg deel ik alvast wat jongensnamen die op mijn lijstje stonden: Maddox Lio Nio Sion Jaxx Zayn

2 maanden geleden

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkeerd uitgesproken kan worden (binnen alle redelijkheid 😂): - Iva - Liz - Sia - May Sia is m’n favorietje, omdat het een unieke naam is en ik de klank heel mooi vind. Er zijn maar 136 Sia’s in Nederland en hoewel ik het heel mooi vind om een unieke naam te kiezen maakt het me ook een beetje nerveus (waarom zo weinig 😂) We hebben nog even dus alle tijd om na te denken. 🩷

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkee ...
Mag ik vragen welke website jij gebruikt om te checken hoevaak de naam gebruikt wordt?😊

2 maanden geleden

Houden jullie eigenlijk ook rekening met de regio waar je woont? Wij wonen op de grens van Groningen en Drenthe dus vallen heel veel "a" klanken alweer af..

2 maanden geleden

Reactie op cannolifroli

Mag ik vragen welke website jij gebruikt om te checken hoevaak de naam gebr ...
https://nvb.meertens.knaw.nl

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkee ...
May kan je op verschillende manieren uitspreken..... Ik lees Mai, maar het kan ook Meey zijn

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkee ...
Ik vind sia juist een hele mooie naam! May vind ik ook een mooie naam, ik lees het zoals je de maand mei uitspreekt in het Engels.

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkee ...
Zia evt ook als optie? Komt ook heel weinig voor en kan niet missen qua uitspraak 😀

2 maanden geleden

Reactie op Louisa10

Zia evt ook als optie? Komt ook heel weinig voor en kan niet missen qua uit ...
Ook mooi ja! 😻