Hi mommy’s/mommy’s to be!
Deel jou lijstje voor babynamen in deze topic!
Ik ben ontzettend benieuwd. Ik vind het namelijk onwijs lastig zowel voor een jongen als meisje voor de 2e ..
Dit is mijn lijstje so far :
Jade
Charlie
Mylie/ Miley
Morgan
Travis
Ik vind Americaanse namen erg mooi! En ons eerste kindje heet Mason dus moet wel een beetje bij elkaar matchen 🤭
Ben benieuwd naar jullie lijstjes!
Welke optie is beter... mocht het een jongen zijn.
Hayden of Aiden???
Beide net een andere naam betekenis maar spreekt bijna hetzelfde uit in het engels😅
Liam ook heel leuk!! Wij zouden als het een jongen zou worden voor deze naam gaan. Alleen nu lijkt het voor mij weer een beetje chinees te klinken. Of het komt door de hormonen🤣
Als wij een jongen krijgen wordt het Maeson. Een meisje zijn we nog niet overuit we hebben nu Hailey en Romee best wel hoog zitten maar zijn nog niet verliefd op een van deze namen
We krijgen een meisje en willen graag een korte meisjesnaam die niet verkeerd uitgesproken kan worden (binnen alle redelijkheid 😂):
- Iva
- Liz
- Sia
- May
Sia is m’n favorietje, omdat het een unieke naam is en ik de klank heel mooi vind. Er zijn maar 136 Sia’s in Nederland en hoewel ik het heel mooi vind om een unieke naam te kiezen maakt het me ook een beetje nerveus (waarom zo weinig 😂)
We hebben nog even dus alle tijd om na te denken. 🩷
Houden jullie eigenlijk ook rekening met de regio waar je woont? Wij wonen op de grens van Groningen en Drenthe dus vallen heel veel "a" klanken alweer af..