80 Reacties

茅茅n maand geleden

Luca past hier het mooist bij! 馃槂
Ik heb de hele nacht gedroomd over de naam Luca dus misschien is het een teken dat die t moet worden hahah

茅茅n maand geleden

- Jurre - Jorn - Jesse - Arne - Dane - Nyk Wij neigen nu naar Jesse of Nyk. Onze zoon heet Finn. Bij een meisje hadden we de naam Jinthe gedaan.

茅茅n maand geleden

Onze zoon van twee jaar heet Mees en nu krijgt hij een broertje en een zusje erbij. Voor de jongen twijfelen we tussen Lux en Vince Voor het meisje hebben we nog wat meer opties Niene/Nine Lenne Mare Noor Ellis Fenne

茅茅n maand geleden

Reactie op Liefsvan

Ik heb de hele nacht gedroomd over de naam Luca dus misschien is het een te ...
Ook wel leuk/handig dat je dan een andere beginletter en dus andere initialen hebt dan je andere kinderen :)

茅茅n maand geleden

Onze zoon heet Ilyas. Voor een meisje dachten we: Amina/amira Nora Meryem Sarah Asma 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Caatjeh

Ook wel leuk/handig dat je dan een andere beginletter en dus andere initial ...
Jaa eigenlijk heeft dat ook wel mn voorkeur al is onze zoon overleden dus komt er niet zomaar een administratief 'issue' met dezelfde voorletter vind ik t ook wel leuk dat ze alle 3 dan een andere letter hebben. Vannacht droomde ik over lewis hahah dus de keuze is nog niet gemaakt hier 馃槀 Luca, Lewis of James of tochhh wat anders

茅茅n maand geleden

Meisje: Elin Jongen: Sem Levi Zoek eigenlijk nog meer leuke namen want we vinden het nog erg moeilijk 馃槄

茅茅n maand geleden

Mijn 3 meisjes namen. Zelf vind ik Riley erg leuk, Mijn man is bang dat hij soms de 'r'' niet goed zal uitspreken. Het is onze 2e dochter... Wat vinden jullie? -Alaina (hoe zouden jullie het uitspreken?) -Riley -Hailey

15 dagen geleden

Hier nogsteeds twijfel tussen Luca en Lewis Bij luca de struggel vanuit mij vooral of we het uitspreken als Luuuca of Loeca mijn man spreekt het uit met oe en daarom twijfel ik of dat niet een gedoe zal zijn of dat dat gewoon went?!

15 dagen geleden

Reactie op madelief09

Mijn 3 meisjes namen. Zelf vind ik Riley erg leuk, Mijn man is bang dat hij ...
Aaleena

15 dagen geleden

Reactie op Chantallx

- Jurre - Jorn - Jesse - Arne - Dane - Nyk Wij neigen nu naar Jesse of Nyk ...
Nyk is stoer!

14 dagen geleden

Filou Jenna Jolie Timo Joe En we twijfelen nog heerlijk door 馃槀

14 dagen geleden

wat vinden jullie van de combi Rowen en Rodi ( / Rhody )?

14 dagen geleden

Hailey Senna Fay Isa Boys Bowie Bodhi Kyan / kian Ezra Noan Dean

14 dagen geleden

Reactie op madelief09

Mijn 3 meisjes namen. Zelf vind ik Riley erg leuk, Mijn man is bang dat hij ...
Ik vind persoonlijk Riley ook te moeilijk om uit te spreken haha daarom is het dat niet geworden bij de eerste. Onze dochter heet Hailey! Nog steeds heel blij met haar naam en we korten het af als Hails. Ik heb ook een jaar in Amerika gewoond als au pair en mijn oppaskindje heette Alaina, ik zou het dus uitspreken als 'Elejna' afgekort Lains. Als we nu weer een dochter zouden krijgen zouden we haar Layne noemen. Vind de naam zo prachtig! Maar we krijgen een jongen, daarover zijn we ook al uit de naam maar die wil ik hier nog niet delen 馃槉

13 dagen geleden

Ik lees veel uitspraken struggels hier haha die hebben wij dus ook maar las gister weer ergens iets en toen dacht ik ja wat doe ik moeilijk, dus wie weet voor alle mama's met uitspraak twijfels: Iedereen in je directe omgeving zal na 1 of 2x de naam te hebben gehoord de uitspraak het zelfde doen als jijzelf. Spreken mensen het verkeerd of anders uit dan zullen deze mensen in de meeste gevallen niet dichtbij staan en ook geen prominente rol hebben in je leven of in dat van je kind.

10 dagen geleden

Reactie op lankie

Onze zoon van twee jaar heet Mees en nu krijgt hij een broertje en een zusj ...
Ik heet Nine! Ik ben heel blij met mijn naam :)

8 dagen geleden

Wij hebben zoon en dochter: Sepp en Jip. Nu nog meisje op komst. Maar we komen er ook nog niet uit. Ik heb wel een sterke voorkeur voor een naam. Echter kwam mijn man met een top 10 naam en dat wil ik liever niet馃槄