6 Reacties

2 maanden geleden

Daar ben ik ook benieuwd naar

2 maanden geleden

Eerste kindje dus nog niet gebruikt, maar toevallig deze cadeau gehad. Voelt kwalitatief heel goed aan!! Kan me bijna geen negatieve ervaring voorstellen (tenzij je baby er niet van houdt :p )

2 maanden geleden

Het is nou alweer een tijd geleden maar wij hebben deze met de 1e heel veel en best lang gebruikt. Daarna aan iemand anders gegeven en die heeft 'm juist amper gebruikt, dus het ligt er net wel aan of je überhaupt een babynestje wil. Maar wij vonden m fijn omdat hij verstelbaar is, veilig met de gordel en de hoes wasbaar is. 👍

2 maanden geleden

Ik heb hem bij onze eerste gebruikt, prima nestje alleen hij is wel vrij smal. Ik heb nu toch een groter baby nestje gekocht zodat de baby straks ook met een lekker dekentje er in kan liggen. Zoveel ruimte vond ik die van doomoo niet hebben. Had toen een zomerbaby dus maakte niet zoveel uit.

2 maanden geleden

Ja wij hebben deze. Het ademende gedeelte van het nestje vond ik een fijn idee, maar tegelijkertijd was de hoes verwisselen en wassen best een gedoe, dus uiteindelijk in het begin toch vaak een hydrofiel onder het hoofdje gelegd… blijft wel mooi, we kunnen hem prima nog een keer gebruiken nu bij een tweede

2 maanden geleden

Ik vond het niks. Veel te krap en stijf. Voor die paar weken, nee. Ik heb nu een zwangerschapskussen die ik in de mand leg. Zodoende kan ik er een nestje van maken. Ook makkelijk met voeden enz.