27 Reacties
24 dagen geleden
Ik las zojuist dit:
Dus echt alleen onder toezicht gebruiken!
Vind ze zelf echt niet nodig. Had er bij de eerste ook één maar heb hem maar 2 keer gebruikt.
24 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Ik las zojuist dit:
Vind ze z ...
Inderdaad altijd alleen onder toezicht erin.. helaas is dit nog niet altijd even bekend onder mensen waardoor ze het echt als bedje in bed gebruiken of weg lopen.. hopelijk word deze informatie beter verspreid.
Ik moet wel zeggen dat mijn nichtje er echt constant in ligt (onder toezicht) en ze vinden hem super handig om haar bij je te houden op die manier of op bezoek, dus ga er zelf ook een 2e hands gebruiken!
24 dagen geleden
Reactie op BlackFairy
Ik las zojuist dit:
Vind ze z ...
Als het goed is, is wel algemeen bekend dat er kans is op verstikkingsgevaar bij babynestjes (net als die stoffen randen in ledikantjes).
Dat gezegd hebbende kan het met toezicht volgens mij prima.
Hebben wij i.i.g. af en toe wel gedaan de eerste tijd, maar alleen omdat we hem gekregen hadden. Ik zou er zelf geen gekocht hebben. Vaker ging ze in de draagzak of lag ze gewoon in de box, of ze sliep op één van ons als wij op de bank zaten.
24 dagen geleden
Reactie op Moosje221
Als het goed is, is wel algemeen bekend dat er kans is op verstikkingsgevaa ...
Naar mijn inzicht kunnen Ze ook best onder toezicht gebruikt worden hoor. Alleen veel mensen weten dat niet of denken dat het toch wel kan. Mijn bericht was ook niet bedoelt om mensen bang te maken maar meer als "waarschuwing" voor de mensen die het nog niet wisten.