15 Reacties
2 maanden geleden
Bij ons is het normaal dat de baby shower een totale verrassing blijft. Dus geen idee wie het organiseerd, geen idee wat we gaan doen en wie er komen. Maar wat had ik mij er graag mee willen bemoeien 🫣🤣
2 maanden geleden
Bij de eerste was een verassing voor mij, vriendinnen en mijn moeder schoonmoeder schoonzussen waren aanwezig was super leuk! (High tea)
Bij de tweede wilde ik graag weten wanneer de babyshower zou zijn omdat ik een hele zware zwangerschap had en dan rekening kon houden met mn energie, ik vond dat achteraf super fijn ik wist de dag maar veder niks.
De groep was kleiner maar de samenstelling ong. Het zelfde en we hebben ontbeten met elkaar achteraf vond ik de kleine groep net zo leuk als de grote groep van de eerste keer.
Nu de 3e keer wil ik geen babyshower. Door het verliezen van ons 2e kindje zijn veel vriendschappen veranderd niet persee ten goede en voel ik er niks voor om met meiden aan tafel te zitten die alleen de leuke periodes met mij delen. Ik heb een hele close band met mijn moeder dus ga met haar een dagje wat leuks doen samen en lekker lunchen ofzo en ik wil samen met mn dochter een leuk meiden uitje doen.
Ik vind het wel jammer want diep in mn hart vond ik het mega leuk zo verrast te worden toen maar nu zou ik het heel ongemakkelijk vinden door de situatie.
2 maanden geleden
Mijn beste vriendin organiseert mijn baby shower. Ik heb geen idee waar en wanneer. Maar ik heb wel een lijst doorgegeven van mensen + telefoon nummers. Moeder schoonmoeder vriendinnen en zusjes komen. Stiefmoeder heb ik niet uitgenodigd die zie ik ook niet zo veel.
2 maanden geleden
Bij de 1ste zaten we in corona tijd dus helaas een drive thru gehad. Wat eigenlijk ook heel leuk was!! En vooral dat ze toch geprobeerd hebben iets te organiseren toen.
Bij onze 2e een gezellige lunch gehad met vriendinnen/moeder/schoonmoeder/schoonzus en wat tantes.
Nu zwanger van de 3e een aangevend dat het voor mij niet persee hoeft. Doen ze het wel helemaal goed maar dan gewoon een select groepje. Mijn beste vriendin en schoonmoeder/schoonzus/moeder en zus. Meer hoeft voor mij nu niet, en dan gewoon een lunch en klaar haha als ik mocht kiezen.
Maar hier wordt het georganiseerd door vriendin en zus dus wat en of ze het dit keer doen geen idee en anders weten ze mijn wensen
2 maanden geleden
Bij mij heb ik hem voor mijn 2 beste vriendinnen georganiseerd. Nu doet een van hun hem als het goed is samen met mijn moeder organiseren. Ik heb ze een lijst met namen + telefoonnummers gegeven van mensen waarvan ik het leuk zou vinden als ze er zijn. Is een mix van famillie, schoonfamillie en vrienden uit verschillende groepen. Heb alleen alle dames doorgegeven maar wel gezegt dat ik er niet tegen zou zijn als alle mannen ook gezellig meekomen en mijn man er dan ook bij zou zijn. Omdat het al een flinke groep was laat ik dit lekker aan hun of ze dat wel of niet willen.
2 maanden geleden
Reactie op 712noukie
Mijn beste vriendin heeft contact verbroken omdat ik haar vriend niet heb u ...
Waattt😳😳 heel naar dat dat voor jou is gebeurd natuurlijk maar zulke “vriendinnen” zijn we beter kwijt dan rijk helaas..
2 maanden geleden
Reactie op 712noukie
Nee ziek toch 🙈 ze wilde er helemaal haar eigen ding van maken. Maak dan z ...
Echt he! Zodra ze dr eigen baby shower heeft kan e dat allemaal bepalen maar jou baby shower gaat om jou !
2 maanden geleden
Reactie op 712noukie
Mijn beste vriendin heeft contact verbroken omdat ik haar vriend niet heb u ...
Nouja zeg, hier zakt je broek toch van af 😂 belachelijk hoe sommige mensen reageren. Lekker laten gaan zulke mensen 😅
2 maanden geleden
Is het gebruikelijk om voor ieder kind/iedere zwangerschap een babyshower "te krijgen"? Ik dacht alleen bij eerste kindje?🙈
2 maanden geleden
Reactie op Manonetje3
Is het gebruikelijk om voor ieder kind/iedere zwangerschap een babyshower " ...
Dat is ook weer heel persoonlijk denk ik. Dit is mijn eerste, dus vind het superleuk dat ze het wil organiseren. Voor een goede vriendin hebben we destijds bij de eerste een shower gehad, bij de tweede niet. Wel een mooi gezamenlijk cadeau gegeven met vriendinnen.