8 Reacties

8 maanden geleden

Ik werk zelf met Bach bloesem therapie en kinderen reageren daar eigenlijk altijd snel positief op. Hoewel het zonder bijwerkingen is, raad ik je wel aan om een samenstelling te maken speciaal voor jouw kindje. Voor de dosering en de werking van de verschillende bloesems is het echt fijn (en het meest effectief) als je dat doet vanuit de juiste kennis en achtergrond. Je hebt ook de mixen ‘rescue’ en ‘sleep’, die kunnen heel effectief zijn, mits ze ook precies dat zijn wat je kindje nodig heeft en juist gedoseerd 🙂

8 maanden geleden

Reactie op brenda38

Ik werk zelf met Bach bloesem therapie en kinderen reageren daar eigenlijk ...
Wat is het voor iets als ik vragen mag

8 maanden geleden

Reactie op brenda38

Ik werk zelf met Bach bloesem therapie en kinderen reageren daar eigenlijk ...
Waar kan je een mix laten samenstellen dan?

8 maanden geleden

Reactie op Steffi1991verbinnen

Wat is het voor iets als ik vragen mag
Bach bloesem remedies komen van verschillende bloesems van planten met helende eigenschappen. De bloesems worden omgezet in druppelvorm en d.m.v. het combineren van verschillende bloesems kun je een samenstelling maken die precies past bij waar je ondersteuning bij kunt gebruiken. Je kunt dan denken aan slaapproblemen, heftige emoties, angst of bijvoorbeeld moeite hebben met veranderingen etc. 🙂

8 maanden geleden

Reactie op Yhehhh

Waar kan je een mix laten samenstellen dan?
Ik zou even zoeken op Bach bloesemtherapeut bij jou in de buurt. Ik woon zelf in Dronten, dus je mag me ook even een privéberichtje sturen. 🙂

8 maanden geleden

Reactie op brenda38

Bach bloesem remedies komen van verschillende bloesems van planten met hele ...
Okee ik kende het niet

8 maanden geleden

Reactie op brenda38

Ik zou even zoeken op Bach bloesemtherapeut bij jou in de buurt. Ik woon ze ...
Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

8 maanden geleden

Hier reageerde mijn zoon er niet goed op. Werd erg benauwd. Hij heeft achteraf voor best wat dingen allergieën (ook planten/bomen) dus dat zal het bij hem geweest zijn waardoor hij niet goed reageerde.