15 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben voor de stokke flexibel gekozen (geen idee van de officiële naam) Die kun je opvouwen met standaard en neemt dus weinig ruimte in. De grotere versie hebben we voor de peuter en heel blij mee. Kan ook prima zonder standaard gebruikt worden

2 maanden geleden

Reactie op Littlebabybigmiracle

Wij hebben voor de stokke flexibel gekozen (geen idee van de officiële naam ...
Beide hebben wij hier ook Écht ideaal!

2 maanden geleden

Leuk toevallig zag ik deze gister inderdaad staan in XL variant en dacht ik dit is top... kan de XL ook op een standaard of moet ik er dan persee 2 kopen?

2 maanden geleden

Reactie op Liefsvan

Leuk toevallig zag ik deze gister inderdaad staan in XL variant en dacht ik ...
De XL past niet op de standaard helaas.. wij hebben er om die reden ook twee Maar inderdaad, echt een top ontwerp

2 maanden geleden

Oke goed om te weten!

2 maanden geleden

Wij hadden de Luma bad set van de eerste. Waarom gekozen? Goede aanbieding haha Niet veel gebruikt dus hij is nog als nieuw

2 maanden geleden

Ik heb via marktplaats badje met standaard gekocht voor 20 euro. Werkt prima en het is een tijdelijk iets tot dat mijn kind naar t volgende badje gaat waar mijn zoontje nu in zit

2 maanden geleden

Wij hebben de Stokke flexibel voor onze oudste want die is lekker compact en overal makkelijk neer te zetten. Geen idee normaal of XL. Ik vind de inleg voor baby's van dit badje niet fijn. Hij klopt ergonomisch niet of zo, onze zoon gleed er makkelijk af, of we konden zijn hoofdje niet goed ondersteunen. Maar makkelijk er uit te halen en aan de kant te leggen, niets moet.

2 maanden geleden

Reactie op wennie321

Ik heb via marktplaats badje met standaard gekocht voor 20 euro. Werkt prim ...
Ja ik ga nu de stokke xl halen (ook marktplaats) voor mn dochter daar kunnen ze dan samen nog een aantal jaar plezier van beleven en dan idd voor de begin periode nog even wat simpels scoren op marktplaats op de een standaard. Want de xl kan helaas niet op een standaard en op de grond met een newborn is niet ideaal. Helaas is ons huidige badje lek anders zou ik die gewoon nog even een rondje gebruiken.

2 maanden geleden

ik heb deze nog van mijn zoontje. in 2021 gekocht. hij zit er nu nog in te badderen! en gaan m straks gewoon weer gebruiken op het onderstel! fijn badje! 💦

2 maanden geleden

Ik heb deze van bebe 🙈

2 maanden geleden

Ik heb er 1 van prenatal zelf volgens mij...heb ik ook van mij zus gekregen en werkt prima. Ik denk dat we hem gebruikt hebben tot mijn dochter ca 9 maanden oud was, daarna met ligstandaard in ons eigen bad.

2 maanden geleden

Bij MamaLoes worden babybadjes verkocht waarbij je voor de badstandaard kunt kiezen uit twee verschillende hoogtes. De hoge standaard is erg fijn voor lange mensen. Ben zelf 1.78 meter!

2 maanden geleden

Ik had ook die van bebeyou voa marktplaats. Nu 2,5 jaar later nog steeds wekelijks on gebruik. Gaan we straks voor de baby ook weer gebruiken.

2 maanden geleden

Ik heb een inklapbaar badje gekocht met standaard bij Twistshake.